فرمول یک:

رایکونن باور ندارد فتل با او برخورد کرده بود

کیمی رایکونن باور ندارد کسی که در گرندپری ‫استرالیا‬ با او برخورد کرد، سباستین فتل بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران این راننده فنلاندی استارت خوبی در گرندپری استرالیا داشت، اما در نتیجه برخوردها رده‌هایی را از دست داد، که آنها را در طول رقابت جبران کرد.
رایکونن در هر دو پیت‌استاپ خود با مشکل مواجه شد و در پیت دوم به دلیل درست نصب‌نشدن تایر عقب سمت چپ اتومبیلش، مجبور شد با ادامه رقابت خداحافظی کند.

رایکونن درباره رقابت خود در استرالیا گفت: لحظاتی بعد از اینکه رقابت آغاز شد، کسی از پشت با اتومبیل من برخورد کرد. بعد در سمت راست یک اتومبیل را کنارم حس کردم. اما فکر نکنم او سباستین فتل باشد.

وی ادامه داد:بعد از برخورد، خسارت‌هایی در اتومبیل بوجود آمد. مسابقه خیلی سریع بود و توانستیم برای حضور داشتن در سکوی قهرمانی با ویلیامز رقابت کنیم. اما در هر دو پیت استاپ با مشکل مواجه شدیم.

رایکونن در آخر خاطر نشان کرد:دقیقاً متوجه نشدم چه اتفاقی رخ داد. اما این را می‌دانم که از نظر نیروی رو به پایین، چیزی در اتومبیل درست کار نمی‌کرد. اما هم تیمی من در سکوی قهرمانی حضور داشت و این نتیجه یک کار بزرگ است. البته با اینکه در زمانگیری‌ها اشتباه کردم و نتوانستم رده خوبی بدست بیاورم، اما این را می‌دانستم که اتومبیل خوبی در اختیار داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار