فرمول یک:

هاکنهیم از میزبانی گرندپری آلمان دست کشید

مدیر پیست هاکنهیم عنوان کرد این پیست امسال میزبان رقابت‌های ‫فرمول‌یک‬ نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ماه‌هاست که شایعات مختلفی درباره آینده گرندپری ‫آلمان‬ در محافل ‫موتوراسپرت‬ وجود دارد. در شرایط عادی امسال باید پیست نوربرگ‌رینگ میزبان رقابت امسال می‌بود، اما به دلیل مشکلات مالی به نظر نمی‌رسد این پیست امسال بتواند میزبانی گرندپری آلمان را برعهده بگیرد.

زمانی که مسئولین پیست نوربرگ‌رینگ اعلام کردند توانایی میزبانی را ندارد، به طور خودکار نگاه‌ها به سمت پیست هاکنهیم جلب شد.
سیلر در مصاحبه با ‪مجله بیلد گفت: امسال هیچ امیدی نداریم تا بتوانیم میزبان گرندپری آلمان باشیم.

وی ادامه داد:در این چند سال هر کاری از دستمان برآمد انجام دادیم تا بتوانیم طرفداران را راضی و خوشحال نگه داریم.دیگر مهلت میزبانی رقابت امسال هم تمام شده است. البته اگر هم برگزار می‌شد، کیفیت کار از سوی ما پایین می‌آمد.

ابتدا نوربرگ‌رینگ و حالا هاکنهیم اعلام کردند که امسال میزبان گرندپری آلمان نخواهند بود. اگر هاکنهیم به طور رسمی این خبر را اعلام کند، برنی اکلستون باید از فدراسیون جهانی بخواهد تا به کلی گرندپری آلمان از تقویم رقابت‌های فرمول‌یک حذف شود.

اگر یک پیست در فصلی که رقابت‌ها در آن جریان دارد، نخواهد میزبان باشد، باید سه ماه مانده به برگزاری مسابقه موضوع را به فدراسیون جهانی اطلاع بدهد. اگر این کار انجام نشود، آن پیست سال آینده هم میزبانی رقابت را از دست خواهد داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار