ساری؛

برخورد قاطع با متجاوزین منابع طبیعی و اراضی ملی در ایام نوروز

گشت‌های کشیک شبانه روزی در مازندران فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارا ن ساری؛ فعالیت معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری گفت:در اجرای دستور مقام معظم رهبری، اداره کل منابع طبیعی مازندران همانند سالهای گذشته و با هماهنگی دستگاه‌های قضایی و انتظامی بصورت کشیک شبانه روزی مبادرت به ایجاد گشت در حوزه استحفاظی می کند که برخی از همکاران در راستای کسب اطلاعات در محل اداره کل و ادارات تابعه شهرستانی مستقر و مشغول انجام وظیفه می باشند.

عزیز کمالی افزود: هموطنان و هم استانی‌های عزیز درخصوص مواردی اعم از قطع درختان، تجاوز و تصرف اراضی ملی می‌توانند موضوع را با شماره تلفن 1504 در اختیار همکاران ما قرار دهند تا دراسرع وقت نسبت به بررسی موضوع و برخورد قاطع با متخلفان اقدامات لازم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در ایام نوروز شاهد عزیمت مسافران عزیز به استان مازندران می‌باشیم از همه درخواست می‌کنیم نسبت به حفظ و حراست و نگهداری این سرمایه ملی مشارکت کرده و از شکستن درختان، ریختن زباله در جنگل واراضی خودداری تا شاهد محیطی سالم باشیم.

معاون حفاظت و اموراراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران با بیان اینکه همه ما در برابر حفظ حقوق بیت المال و مردم مسئول هستیم؛ اظهار داشت: برخی از انسان‌ها فقط به فکر امروز خود و منافع خود بوده و کاری به نسل‌های آینده ندارند در صورتی که ما در قبال نسل‌های آینده نیز مسئول هستیم و باید در راستای حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی کوشا باشیم.

عزیز کمالی افزود: هرگونه استفاده نادرست از منابع طبيعی تأثيرات جبران‌ناپذيری در زندگي امروز و نسل آينده به همراه دارد و بايد فرهنگ استفاده صحيح و شایسته از منابع طبيعی به‌ويژه در ايام تعطيلات نوروزی به بهترین نحو ممکن ترويج و گسترش يابد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: ساری ، منابع ، طبیعی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.