ساری؛

نظافت شهری استقبال از بهار در شهر هزار سنگر آمل

220 نفر از پرسنل خدمات شهرداری نیز در این ایام در شیفت‌های کاری مختلف آماده باش هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل از آماده باش نیروهای خدماتی ناحیه 1 و ناحیه 2 خدمات شهری در آستانه سال نو در استقبال از طرح بهار از رفت و روب شهری برای ایجاد فضای مناسب برای مسافران نوروزی خبر داد.

محمد للهی با بیان اینکه ارائه خدمات شهری ویژه مسافران نوروزی در ایام قبل و بعد از نوروز انجام می‌شود، افزود: 220 نفر از پرسنل خدمات شهرداری نیز در این ایام در شیفت‌های کاری مختلف آماده باش هستند.

وی نظافت و رفت و روب شهری مسیرهای اصلی و فرعی سطح شهر آمل برای مسافران نوروزی را از اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و گفت: با توجه به تردد مسافران از میدان هزار سنگر تا 17 شهریور، از پلیس‌راه تا میدان 17 شهریور، و مسیرهای دیگر اصلی و فرعی شهر پاکسازی کامل می‌شود.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل افزود: در همین راستا جهت کنترل نظافت عمومی شهر، به استقرار مخازن مکانیزه 770 لیتری زباله بیش از 1200 عدد در مسیرهای مختلف شهر نصب می‌باشد و به جانمایی 15 ایستگاه جمع آوری زباله خشک اشاره کرد و با اعلام اینکه مسافران نوروزی همکاری لازم را با شهرداری آمل داشته باشند را از دیگر اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل برشمرد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: ساری ، نظافت ، بهار ، شهر ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.