سرقت‌های 4 دوست تبهکار با موتورسیکلت بدون پلاک

با هوشیاری پلیس شهرستان کاشمر خراسان رضوی باند حرفه‌ای سرقت داخل خودرو با ۱۱ فقره سرقت متلاشی شد.

سرقت‌های 4 دوست تبهکار با موتورسیکلت بدون پلاک
سرهنگ ابوالقاسم باقری فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جرییات این خبر گفت: در پی چند فقره سرقت وسایل داخل خودرو در محدوده خیابان‌های ۱۷ شهریور، قائم و شهید مدرس شهر کاشمر اکیپ ویژه‌ای از مأموران کلانتری ۱۱ جانبازان دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ باقری افزود: پس از چند شبانه روز کنترل نامحسوس محدوده جغرافیایی سرقت‌های صورت گرفته سرانجام ساعت 2 بامداد روز گذشته گشت تجسس کلانتری ۱۱ به یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک مشکوک و آن را در اقدامی غافلگیرانه متوقف کردند.

وی ادامه داد: با توجه به پاسخ‌های ضد و نقیض راکب و سرنشین موتورسیکلت از آن‌ها بازرسی بدنی انجام شد که در این رابطه تعدادی فلش مموری از آن‌ها کشف کردند.

سرهنگ باقری تصریح کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهمان در مواجهه با ادله موجود و لوازم سرقتی کشف شده به ۱۱ فقره سرقت داخل خودرو با همدستی دو نفر دیگر از دوستانشان اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: با اطلاعات بدست آمده تیم تجسس کلانتری ۱۱ ضمن هماهنگی با مقام قضایی آن‌ها را دستگیر و تعدادی تلفن همراه و فلش مموری از مخفیگاه آن‌ها کشف کرد.

سرهنگ باقری خاطر نشان کرد: اعضای این باند ۴ نفره که سابقه ایجاد مزاحمت و سرقت نیز داشته‌اند پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار