زوج معتاد سارق باغ ویلاهای شاندیز بودند

پلیس شهرستان بینالود خراسان رضوی زوج سارق باغ ویلا‌ها را با ۲۰ مورد سرقت دستگیر کردند.

زوج معتاد سارق باغ ویلاهای شاندیز بودند
سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی شهرستان بینالود در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جرییات این خبر گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت از باغ ویلاهای منطقه سوران شهر شاندیز بلافاصله اکیپی از ماموران تجسس کلانتری شاندیز بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ ساداتی افزود: ماموران با استفاده از شگردهای نوین پلیسی و گشت زنی‌های نامحسوس به زن و مرد جوانی که از مدت‌ها پیش ویلایی در این منطقه اجاره کرده بودند مشکوک و آن‌ها را تحت تعقیب قرار دادند.

وی تصریح کرد: با تایید صحت موضوع سرقت توسط این زن و مرد جوان پلیس در یک عملیات ضربتی دو سارق اموال داخل منزل را دستگیر و اموال سرقتی را از مخفیگاه سارقان کشف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بینالود اظهار داشت: دو متهم ۳۵ و ۴۴ ساله معتاد به مواد مخدر در اعترافی صریح به ۲۰مورد سرقت از باغ ویلا‌ها اعتراف کردند و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

سرهنگ صارمی خاطرنشان کرد: صاحبان باغ ویلا‌ها برای پیشگیری از اقدامات مجرمانه سارقان از تجهیزات ایمنی بازدارنده مانند دوربین‌های مداربسته و نرده‌های حفاظ استفاده کنند و با مشارکت سایر ویلاداران مجاور خود نسبت به استخدام نگهبان محله از شرکت‌های حفاظتی معتبر اقدام کنند.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار