سال ۹۴، سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»

حجت‌الاسلام انصاری: همدلی دولت و ملت لازمه برگزاری انتخابات پرشور سال آینده

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در سال جدید از یک سو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و از سوی دیگر انتخابات مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم که هر دو آنها نیازمند همدلی و همراهی توام ملت و دولت است .

"حجت‌الاسلام مجید انصاری" در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نام گذاری سال 94 توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان سال "دولت و ملت، هم زبانی و همدلی" اظهار داشت: این نام گذاری حاوی نکات مهم و در عین حال ضروری زمان ماست با توجه به آنکه در سال جدید از یک سو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و از سوی دیگر  انتخابات مجلس خبرگان رهبری را پیش رو داریم که هر دو آنها نیازمند همدلی و همراهی توام  ملت و دولت است . 

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه این همراهی و همدلی می‌تواند انتخاباتی پرشور و امید بخش و موثر را رقم بزند تصریح کرد: لازمه برگزاری انتخابات در خور جمهوری اسلامی همین وفاق و همدلی مردم و دولت است. 

 
حجت‌الاسلام مجید انصاری ادامه داد: دولت در این حوزه وظیفه آماده سازی الزامات انتخاباتی آزاد و پر نشاط را دارد و مشارکت مردم در این خصوص نیز شرکت در انتخابات و کمک به دولت در اجرای این امر خطیر است. 
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت اهداف بلندی را در سال 94 برای رونق اقتصادی، توسعه روابط بین المللی و عمران و آبادانی کشور در همه عرصه‌ها و زمینه‌ها پیش رو دارد خاطر نشان کرد: رکن موفقیت در همه‌ این عرصه‌ها همدلی توام دولت و ملت است. 

 
حجت‌الاسلام انصاری ادامه داد: شعار امسال پیام مهمی را برای تمام آحاد ملت در هر جایگاهی در برداشت و آن اینکه همه‌ مردم با حضور و همراهی خود می‌توانند کشور را در نیل به اهداف عالی خود یاری کنند و دولت نیز خالصانه در خدمت مردم عزیز و بزرگوار ایران است. 
 
وی در پایان با تاکید بر اینکه شعار امسال تابلوی راهنمای مناسبی در پیش روی تک تک مسئولین و آحاد جامعه است خاطرنشان کرد: مسئولین و مردم با نصب‌العین قرار دادن شعار امسال قادر خواهند بود این همدلی و همزبانی را هر روز بیش از روز قبل در عرصه‌‌های حساس و حیاتی محقق سازند.
انتهای پیام/
برچسب ها: سال همدلی ، دولت ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار