رییس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم:

هیچ پارتی بازی برای جذب اعضای هیئت علمی وجود ندارد/90 درصد متقاضیان از طریق سیستم جذب می‌شوند

حجت‌الاسلام و المسلمین رضوان‌طلب گفت: 90 درصد متقاضیان از طریق سیستم مرکز جذب و فراخوان جذب می‌شوند و هیچ پارتی بازی برای جذب اعضای هیئت علمی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین رضوان‌طلب رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در رابطه با بحثی مبنی بر جذب اعضای هیئت علمی براساس پارتی بازی و استفاده از مسئولان در جذب اعضای هیئت علمی باید بگویم که این امر صحت ندارد.

وی افزود: چنین چیزی امکان ندارد چرا که 90 درصد از سیستم عادی جذب دانشگاه‌ها می‌شود یعنی افراد باید ثبت نام کنند و وارد شوند. 

حجت‌الاسلام و المسلمین رضوان‌طلب تصریح کرد: اگر کسی برای عضویت در اعضای هیئت علمی از طریق یکی از افراد معرفی شود با تمام وسواس به پرونده آن فرد مورد بررسی قرار می‌گیرد و در صورت بروز موارد مشکوک برخورد لازم صورت می‌‌گیرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
اینکه برای هیات علمی و کار آنها ارزش قائل باشیم خیلی مهم و بجاست. اما کدام هیات علمی؟ همانها که با پارتی و رابطه جذب شده اند؟ همانها که بدون هیچ توانایی خاصی خود را استاد خطاب می کنند در حالیکه نخبگان ما خانه نشین یا مجبور به ترک وطن هستند؟ متاسفانه بنده که از سال 92 درگیر جذب هیات علمی هستم چیزی جز رابطه بازی و پارتی در جذب ندیدم. تا زمانی که هیات علمی ما اینگونه افراد رابطه باز باشند بهتر است برای انتخاب آنها بحث کنیم تا حقوق آنها! وقتی بنیاد نخبگان با نخبگان بازی می کند! وقتی نامه ریاست جمهوری را برای بازی با نخبگان می دهند! وقتی مسئولین دلیل عدم جذب را رزومه خوب می دانند! وقتی در مصاحبه 2 نفر حضور دارند و شما را نفر 4 اعلام می کنند! وقتی در پیام نور تهران معاونی که دوست پدر فرد است همزمان در مصاحبه حضور دارد! وقتی در جلسه جذب از شما مقالات و موارد خارج از دوره دکتری تخصصی شما را درخواست می کنند تا شما را رسما رد کنند و حرف شما به جایی نمی رسد! وقتی هزار بلا بر سر دانش آموختگان نخبه کشور می آورند و هیچ دادرسی نیست و مجموعه جذب دانشگاه های دولتی و آزاد سر خود را زیر برف کرده اند! وقتی حتی برای جذب در امور ساده کشور تو را به بازی می گیرند و دست آخر می گویند خوب بروید! و هزار وقتی و اما و اگر دیگر ....
United States of America
ناشناس
۱۰:۲۹ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
نمره های ما رو چرا بموقع اعلام نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
عجبب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
منم با گوشت و پوست خودم درک کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
ولی حاجی ما که تو این فرایند هستیم باچشم و جان و خون دل خودمون بارها و بارها شاهد پارتی بازی تو مرکز جذب هستیم
آخرین اخبار