سال ۹۴، سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»

آل هاشم: پیروزی در مذاکرات هسته ای منوط به همدلی و وحدت بین دولت و ملت است

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش، گفت: باتوجه به اینکه مذاکرات هسته‌ای در حال انجام است، پیروزی در عرصه بین‌المللی و مذاکرات بستگی به همدلی، صمیمیت و وحدت بین دولت و ملت دارد.

حجت الالسلام و المسلمین محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه نامگذاری شعار سال جدید از سوی مقام معظم رهبری را باید از بعد داخلی و خارجی مورد بررسی قرار داد، اظهار داشت: باتوجه به اینکه مذاکرات هسته‌ای در حال انجام است، پیروزی در عرصه بین‌المللی و مذاکرات بستگی به همدلی،همزبانی، صمیمیت و وحدت بین دولت و ملت دارد.
 
حجت السلام آل هاشم با اشاره به بعد داخلی شعار امسال، اظهار داشت: در سال جدید انتخابات بزرگ خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم که در این رابطه به نظر می‌رسد، اگر ملت و دولت همگرا و هماهنگ با یکدیگر باشند قطعا بر شور انتخابات افزوده خواهد شد و حضور چشمگیر ملت در این انتخابات پاسخ دشمنان را خواهد داد.
 
رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: اگر عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی برای ما ارجحیت دارد، باید در موضوع اقتصاد ، همدلی بین دولت و ملت به وجود آید، چرا که امروز مسائل اقتصادی در سایه همدلی و همگرایی دولت و ملت شکوفا می شود.

وی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی تصریح کرد:  این موضوع  به نتیجه نمی‌رسد مگر با همدلی، همگرایی و همزبانی دولت و ملت دولت در این راستا باید تلاش کند تا وابستگی اقتصادی کشور به نفت کاهش پیدا کند، همچنین بانک‌های کشور نیز باید برای رونق اقتصادی کشور گام بردارند و اقتصاد کشور را از دولتی شدن خارج سازند.
 
رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: ملت همواره باید در جهت افزایش تولید داخلی گام بردارد و همچنین سرمایه گذاران نیز باید در جهت تولید و گسترش مصرف داخلی حرکت کنند و این مسئله با همگرایی دولت و ملت حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار