سال ۹۴، سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»

نقوی حسینی: عبور از تهدید، تحریم و حرکت در مسیر پیشرفت با تحقق شعار سال

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» نامیدند تا آحاد ملت و ارکان نظام جمهوری اسلامی مانند قوه مجریه، مقننه، قضاییه و نهادها و ارگان‌های انقلابی دست به دست یکدیگر دهند تا بتوانیم مسیر را با موفقیت و پیروزی طی کنیم.

"سیدحسین نقوی حسینی " سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به  نام‌گذاری سال جدید با عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مقام معظم رهبری امسال را سال دولت و ملت، همدلی و هم زبانی نامیدند تا آحاد ملت و ارکان نظام جمهوری اسلامی مانند قوه مجریه، مقننه و قضاییه و نهادها و ارگان‌های انقلابی دست به دست یکدیگر دهند تا بتوانیم مسیر را با موفقیت و پیروزی طی کنیم.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: ملت ایران در طول 35 سال اخیر موفق شد با تلاش، وحدت و همدلی به موفقیت‌های بزرگی در عرصه داخلی دست یابد. کسب دانش جدید و تکنولوژی‌های نوین در حوزه علم و دانش، دستاورد‌های بزرگی برای ملت ایران محسوب می‌شود. 

وی افزود: امروز ایران کشوری بزرگ شناخته  می‌شود و ما به همین دلیل با دشمنی‌های زیادی در خارج از مرزهایمان مواجه هستیم. تهدید‌ها، تحریم‌ها و فشارهای کشورهای غربی بر ایران در راستای عقب نگه داشتن ایران است. 

نقوی حسینی تصریح کرد: کشور آمریکا و غربی‌ها با حمایت صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند جلوی پیشرفت و حرکت توفنده ملت ایران را بگیرند و سعی می‌کنند در مقابل مسیر کشورمان مانع ایجاد کنند. 
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم مسیر پیشرفت و توسعه کشور را ادامه دهیم نیازمند وحدت، همدلی و یکپارچگی هستیم.
 
نقوی حسینی با اشاره به ضرورت ایستادن در مقابل دشمنی‌ها افزود: باید در مقابل تهدید‌ها، تحریم‌ها و فشارها ایستاد و با مقاومت راه پیروزی را هموار کنیم و با تلاش و کوشش و فعالیت همدلانه مشکلات را از سر راه برداریم و  این مسیر را طی کنیم تا به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: اتحاد ، همدلی ، رهبری ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار