سال ۹۴، سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»

بیگی: همدلی مردم با دولت جواب دندان‌شکنی برای تهدیدکنندگان کشور خواهد بود

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه از مردم انتظار می رود سرمایه‌های مادی و معنوی خودشان را در مقابل تهدید‌های دشمنان قرار دهند واگر دشمن چندین مقوله را سر میز مذاکره گذاشته ما هم باید پیشرفت و توسعه را سر میز مذاکره بیاوریم، گفت: مردم در جهت ایجاد اشتغال ، تولید ملی، تحقق و اقتصاد مقاومتی ، سرمایه گذاری‌های ایرانی بزرگترین نقش را می‌توانند ایفا کنند.

"روح الله بیگی" در گفتگو با خبرنگار مجلس باشگاه خبرنگاران در ابتدا ضمن تبریک عید باستانی و تسلیت به مناسبت سالروز شهادت صدیقه فاطمه زهرا(س) گفت: قطعا برکات اهل بیت و این بزرگوار بدرقه راهمان خواهد بود و همچنین رهبری امسال را با نام همدلی و هم زبانی دولت و ملت نام گذاری کردند . 
 
وی در  رابطه با بیانات رهبری مبنی بر همدلی و هم زبانی دولت و مردم اظهار داشت: بیان این جمله از طرف مقام معظم رهبری با کوله باری از محتوا، ثروت، ارزش همراه است، به این خاطر که اگر دولت به تنهایی بخواهد کاری انجام دهد یقینا نمی‌تواند و اگر ملت بخواهد به تنهایی کاری انجام دهد امکان پذیر نخواهد بود و آنجایی به سرمنزل مقصود خواهند رسید که دولت و ملت با هم همدل و هم زبان باشند، البته تا به امروز در عمل هم به این گونه بوده و در تمام عرصه‌ها نشان داده شده است. 
 
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه اگر اول انقلاب، رهبر کبیر انقلاب با مردم همدل و همراه نبودند، یقینا انقلاب به وجود نمی‌آمد گفت: هشت سال جنگ تحمیلی را دولت و ملت با همدلی و همراهی توانستند به پیروزی برسانند. 
 
بیگی اظهار داشت: اگر دولت در این سی و شش سال در خدمت ملت نبود شکوفایی و بالندگی در تمام عرصه‌ها میسر نمی‌شد؛ در حال حاضر ایران در یک طرف میز مذاکره قرار دارد  و به میز مذاکره کشاندن دنیای غرب و شرق در سایه همدلی و همزبانی دولت و ملت به وجود آمده است. 
 
وی با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ملت جدا نیست زیرا دولت هم اسلامی است افزود: دولت برخواسته از دل ملت است زیرا بر پایه این نظام مردم جان‌ها فدا کردند و هزاران شهید تقدیم انقلاب کردند تا این نظام پا برجا باشد.
 
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: نماینده دور افتاده‌ترین روستای کشور به انتخاب مردم منصوب می‌شود و همه‌ی مسئولین از جنس مردم هستند و در کشور استقلال وجود دارد و مدیریت‌ها همیشه از داخل انجام می‌شود و این طور نیست که از خارج از کشور، مدیریت‌ها انجام شود. 
 
بیگی با تاکید بر اینکه نظام بدون ملت معناو مفهومی ندارد گفت: اگر یک روز مردم در صحنه نباشند یقینا مسئولان موجودیتی نخواهند داشت لذا مردم و رهبر حکیم فرزانه باعث پا بر جا ماندن این نظام هستند. 
 
وی بیان کرد: اگر امسال مردم در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی سرمایه گذاری کنند و دولت را حمایت کنند یقینا دولت بیش از پیش شکوفا خواهد شد زیرا مردم از قابلیت و پتانسیل خوبی برخوردارهستند و اگر سرمایه‌های مادی و معنوی خودشان را سر میز مشارکت توسعه، پیشرفت وعمران قرار دهند و دولت هم در این رابطه امور را تسهیل کند، قطعا هم‌افزایی و مشارکت و همدلی و هم زبانی شکوفایی خاصی را به وجود خواهد آورد. 
 
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه مردم در جهت ایجاد اشتغال ، تولید ملی، تحقق و اقتصاد مقاومتی ، سرمایه گذاری‌های ایرانی و همچنین در جهت به توسعه رساندن عرصه کشاورزی، گردشگری کشورمان بزرگترین نقش را می‌توانند، ایفا کنند و بزرگترین کمک را مردم می‌توانند در قبال دولت انجام دهند، اظهار داشت: از مردم انتظار می رود سرمایه‌های مادی و معنوی خودشان را  در مقابل تهدید‌های دشمنان قرار دهند واگر دشمن چندین مقوله را سر میز مذاکره گذاشته ما  هم باید پیشرفت و توسعه را سر میز مذاکره بیاوریم. 
 
بیگی در پایان گفت: امیدوارم دولت و ملت در این راه همراه شوند در جهت برون رفت از مشکلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و .... موفق شوند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار