فرمول یک:

دلیل عدم موفقیت رنو فشارهای ردبول است

‫رنو‬ اعلام کرد دلیل عدم موفقیت موتورهای تولیدی این کمپانی در ‫استرالیا‬، فشارهایی بود که ‫ردبول‬ وارد می‌کرد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ردبول در گرندپری استرالیا در حالی رقابت را با ریکاردو در رده ششم تمام کرد که او یک دور دیرتر از سایرین از خط پایان گذشت.

سیریل ابیتبول دراینباره گفت: زمان تست‌های کیفیت موتور و کارایی آن را بسیار کم کردیم و تا لحظه اخر مشغول کار بر روی بالابردن توان موتور بودیم.تنها چیزی که باعث شد در استرالیا نتوانیم نتیجه خوبی بگیریم، همین تغییر در برنامه کاری بود. خیلی تحت فشار بودیم. الان از خودمان می‌پرسیم که چرا مانند گذشته کار نکردیم. ۳۷ سال است که در فرمول‌یک موتور تولید می‌کنیم و خوب می‌دانیم که چطور باید کار کنیم.

ابیتبول همچنین عنوان کرد :با اینکه مرسدس فصل را با پیروزی شروع کرد، اما فصل برای رنو تمام نشده است.
 
او افزود: دوست داریم حداقل در سه گرندپری پیروز باشیم. اگر این حرف را در سال گذشته می‌زدیم، کمی مسخره به نظر می‌آمد. آیا خیلی زود می‌توانیم دوباره برنده شویم؟ خیر. اما ما بر می‌گردیم. برای اینکه بتوانیم با مرسدس رقابت نزدیکی داشته باشیم، به کمی زمان احتیاج داریم.

وی دامه داد:تا الان ما همیشه ردبول را تعقیب کردیم و هر چه گفتند گوش کردیم. اما الان یک دنیا اختلاف بین طراحی موتور ما و طراحی شاسی ردبول وجود دارد. همه باید در صلح و آرامش سعی کنند کار خود را درست انجام دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار