بازیگر «فوق سری» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دوز اعتیاد به سینما و تلویزیون از مواد مخدر بالاتر است

بیوک میرزایی گفت: امیدوارم در سال 94 به نیروهای جوانی که در راستای ارتقای فرهنگ و تمدن ایران قدم بر می‌دارند توجه بیشتری شود.

بیوک میرزایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به مناسبت فرارسیدن عید نوروز گفت: من در ایام جشنواره سینما را دنبال نکردم، اما شنیدم جوانان مستعد زیادی وارد سینما شده اند، مسئولان باید قدر این اتفاق خوب را بدانند و از فیلمسازان جوان حمایت کنند ، زیرا کسی که به سینما و تلویزیون وارد می شود به آن اعتیاد پیدا می کند و دوز اعتیاد این عرصه ها از مواد مخدر هم بیشتر است و بلاتکلیفی در آن سبب ویرانی فرد می‌شود.

وی در ادامه افزود: متاسفانه سینمای ما پر از فامیل بازی شده است و روابط بر مهارت ها می‌چربند، امیدوارم در سال جدید کمتر شاهد این موضوع باشیم.

بازیگر سریال "فوق سری" خاطرنشان کرد: من اولین عیدی را از دست پدر و مادرم گرفتم و اولین عیدی را به فرزندانم دادم.

وی ادامه داد: نوروز همیشه سرشار از خاطرات شیرین است، زمانی که انسان حس می کنند بهار می آید میل به نو شدن در آن شکل می گیرد، البته امسال با وجود نباریدن برف زمستان به ما نچسبید و به نظرم بهار خیلی زودتر از موعد به خانه ها آمد.

میرزایی در پایان گفت: من در سال جدید 3 سریال دارم و به عنوان یک کارمند رادیو بیشتر در رادیو مشغول هستم و امیدوارم وضعیت جسمی، شغلی و روحی مردم بهتر شود. اولین آرزویم در سال 94 سلامت برای همه ایرانیان است، زیرا با وجود شرایط بد جوی و تغذیه ای کنونی حفظ سلامتی کار دشواری خواهد بود. از خدا می خواهم در سال جدید به همه خیر و برکت عطا کند.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.