شهردار منطقه 20 خبر داد:

آغاز تورهای رایگان ری گردی ویژه نوروز 94 از امروز

شهردار منطقه 20 گفت: تورهای نیم روزه ری گردی از امروز آغاز شده است و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، منصور کتانباف با اشاره به آغاز تورهای نیم روزه ری گردی، گفت: به مناسبت آغاز سال نو و آشنایی بیش از پیش شهروندان با ظرفیت های تاریخی و مذهبی شهرری، طبق روال هر ساله تورهای گردشگری شهرری برپاست و شهروندان علاقه مند بدون صرف هزینه ای می توانند از این امکان گردشگری استفاده کنند.

کتانباف با اشاره به اینکه کارشناسان میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ری نیز به منظور ارائه مطالب تاریخی و باستانی گروه را همراهی می کنند ادامه داد: چشمه علی، برج طغرل، گنبد اینانج، آتشکده ری، ابن بابویه و برج نقاره خانه از جمله محل های تاریخی و مذهبی تورهای ری گردی هستند.

وی با اشاره به اینکه تورهای ری گردی به صورت نیم روزه است و از 9 صبح تا 13 و 30 ادامه خواهد داشت افزود: علاوه برتورهای ری گردی که به صورت مشارکتی با اداره میراث فرهنگی شهرستان ری از امروز آغاز شده است ، شهرری در چند مسیر تورهای تهران گردی نیز قرار دارد و شهروندان تهرانی می توانند از این تورها استفاده کنند.

کتانباف به توزیع بسته های فرهنگی، پذیرایی و کتابچه های معرفی آثار تاریخی شهرری بین گردشگران اشاره کرد و گفت: شهروندان منطقه 20  که تا به امروز موفق به ثبت نام نشده اند می توانند به مرکز ری شناسی و ایستگاه های اطلاع رسانی سطح منطقه مراجعه کنند و یا با شماره تماس 55972118 تماس بگیرند.

شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: تورهای گردشگری تهران گردی نیز در ایام تعطیلات نوروز در شهر تهران برپاست که شهروندان علاقه مند برای استفاده از آن می توانند به سایت مهمان تهران به آدرس http://visit.tehran.ir/ مراجعه و یا از طریق تلفن 137 ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار