قائم مقام شهرداری منطقه 20 خبرداد:

تجهیز 4 مرکز اسکان نوروزی در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

قائم مقام شهرداری منطقه 20 از آمادگی مدیریت شهری برای اسکان موقت مسافران، مهمانان و گردشگران نوروزی که قصد اقامت در شهر تاریخی و مذهبی ری را دارند، خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اصغر عطائی قائم مقام شهرداری منطقه 20 با اشاره به آمادگی مدیریت شهری برای اسکان موقت مسافران، اظهار کرد: مدیریت شهری منطقه 20 مجموعه ورزشی سلمان فارسی و سه مرکز آموزشی شهید مدرس، شهید قلم بر و آزاده نامجو در شهرری را برای اسکان موقت مهمانان و مسافران نوروزی، با امکانات کامل رفاهی و خدماتی تجهیز کرده و پذیرای گردشگران است.
عطائی ادامه داد: به منظور سهولت دسترسی مسافران به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و مراکز خرید، مراکز اسکان موقت در مجاورت این حرم شریف پیش بینی شده است.

وی با اشاره به آماده باش گروه های پشتیبان حوزه های امورشهری، اجتماعی، فرهنگی و مدیریت بحران در محل های اسکان افزود: علاوه بر حضور عوامل اجرایی مدیریت بحران، کپسول های اطفاء حریق در این مراکز نصب شده است و خودروهای آتش نشانی و اورژانس نیز در محل های مذکور مستقر هستند تا در صورت بروز بحران های احتمالی سریعا وارد عمل شوند.

عطائی به ویژه برنامه های اجتماعی و فرهنگی که برای مسافران پیش بینی شده است نیز اشاره کرد و گفت: مسافران نوروزی علاوه بر استفاده از تورهای ری گردی و تهران گردی می توانند از امکانات فرهنگی و تفریحی نمایشگاه بهار فاطمی، ایستگاه های ورزشی و غرفه های هنری و خیاطی رایگان که در محل های اسکان برپاست نیز استفاده کنند.

قائم مقام شهرداری منطقه 20 ادامه داد: مسافران نوروزی که علاقه مند به استفاده از امکانات اسکان موقت هستند می توانند به ایستگاه های اطلاع رسانی که در میادین هادی ساعی، نماز، حضرت عبدالعظیم(ع) و ضلع شرق و جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مستقر هستند مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار