دبیر ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان تهران مطرح کرد

تلاش برای کمترین خسارت و بیشترین خدمات را در ایام نوروز

رجبعلی خسروآبادی در بازدید از پایگاه های امدادی محور مواصلاتی تهران- شمال گفت: تلاش نمایید تا کمترین خسارت و بیشترین خدمات را در ایام نوروز داشته باشید.

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در ادامه بازدیدهای روزانه در ایام نوروز به شهرستان های فیروزکوه ، دماوند و پردیس رفت تا از پایگاه های اطلاع رسانی و خدمات رسان به مسافرین نوروزی در محور مواصلاتی تهران – شمال دیدار نماید.

خسروآبادی در حاشیه بازدید مشترک با فرماندار فیروزکوه از پایگاه های خدمات سفر گفت : کار در عرصه گردشگری فعالیتی تمام نشدنی است ، به شرط آنکه آغاز تا پایان خدمات دهی مطلوب و مورد رضایت و خشنودی گردشگران و مسافران باشد.

وی با اظهار آنکه خدمات رسانی به مسافران نوروزی یک مطالبه عمومی شده است ابراز امیدواری کرد: همدلی و همراهی همه دستگاه های اجرایی خدمات رسان در طول سال نیز آماده میزبانی و خدمات دهی  به گردشگران و مسافرین باشد.

این مقام مسئول در بازدید از پایگاه های امدادی مستقر در محور مواصلاتی تهران – شمال خواستار آن شد تا با تلاش بیشتر شاهد کمترین خسارت و بیشترین خدمات در ایام نوروز باشیم.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.