استقبال گسترده مسافرین نوروزی از ویژه برنامه‌های باغ موزه قصر

باغ موزه قصر تهران، نوروز امسال با ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و آئینی به استقبال از بهار رفته است.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی باغ موزه قصر، محمد رضا سعیدی، مدیر باغ موزه قصر با اعلام این مطلب اظهار داشت: در آغازین برنامه های نوروزی باغ موزه قصر، ویژه برنامه «سوگ ساقی» با هنرمندی گروه نمایش حنانه، سوم فروردین ماه همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به همراه مراسم تواشیح، در محوطه باز باغ موزه قصر برگزار گردید .

وی افزود: اجرای ورزش باستانی توسط پیشکسوتان این عرصه از2فروردین ماه هرروز از ساعت 18 تا20 در محل زورخانه قصر صورت می گیرد.

سعیدی با اشاره به اجرای نمایش سایه ها در محوطه باغ موزه قصر افزود: این برنامه نمایشی جذاب، 6فروردین ماه با هنرمندی علی ارغنده پور اجرا شد، همچنین اجرای گروه تواشیح بین المللی اسوه ، موسیقی سنتی گروه چهل دف و موسیقی پاپ توسط افشین سپهر، مراسم سخنرانی مذهبی توسط حجت الاسلام وحیدی از دیگر برنامه های این روز بود.

وی ادامه داد: برگزاری بازارچه صنایع دستی  با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و برپایی چادرهای عشایری ازاستانهای فارس، سیستان و بلوچستان ، قوم ترکمن و ...  از دیگر برنامه های نوروزی باغ موزه قصر است که همه روزه از9صبح تا 8 شب دایر می باشند.

مدیرباغ موزه قصر از برپایی ایستگاههای نقاشی کودکان در محوطه باغ موزه قصر خبر داد و گفت: این ایستگاهها، 6 تا 13 فروردین ماه از ساعت 16 تا18پذیرای کودکان می باشد.

سعیدی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 7هزار نفرازموزه قصر بازدید کرده اند، بیان داشت: علاقه مندان طی ایام نوروز می توانند با بهره گیری از تخفیف 50درصدی از مجموعه استفاده نمایند، همچنین درطرح تکریم حجاب که به مناسبت ایام نوروز در محل باغ موزه قصر به صورت رایگان درحال اجراست ، تاکنون میزبان بیش از 400بانوی حجاب برتری بوده ایم.

به گفته مدیرباغ موزه قصر، اجرای کنسرت خنده یوسف کرمی و حسن ریوندی در تاریخ 8 و10فروردین ماه از دیگر برنامه های نوروزی باغ موزه قصر است که به صورت محیطی در مجموعه برگزار خواهد شد. همچنین اجرای موسیقی پاپ توسط خواننده مطرح کشور«بهنام صفوی» ، در تاریخ 11فروردین ماه از ساعت 17 در محوطه بیرونی باغ موزه قصر اجرا خواهد گردید.

وی در پایان به حضور مسئولان شهری در برنامه های نوروز فاطمی باغ موزه قصر اشاره کرد و گفت: رادیو تهران نیز از8تا 13 فروردین ماه، همه روزه از ساعت 10تا13 به صورت زنده ویژه برنامه های نوروزی خود را با دعوت از هنرمندان در محوطه باغ موزه قصر به اجرا در خواهد آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار