ستاری در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران:

وجود 400 هزار صندوق صدقات درسطح کشور

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد گفت: 400 هزار صندوق صدقات در میادین خیابانها معابر و مراکز مختلف در سطح کشور نصب شده است.

سعید ستار معاونت توسعه مشارکتها مردمی کمیته امداد در گفت‌و‌گو با  خبرنگار حوزه رفاهی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم توجه به نیازمندان، گفت: هر ایرانی با نیت خیرخواهانه خود روزانه به طور متوسط 100 ریال (10 تومان) صدقه به صندوقهای کوچک خانگی و یا صندوقهای بزرگ متوسط معابر کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تعداد 5/7 میلیون صندوق صدقات کوچک به درب منازل توزیع شده، تصریح کرد: 400 هزار صندوق بزرگ و متوسط در معابر خیابانها و مراکز مختلف در سطح کشور نصب شده است.

ستاری با اشاره به اینکه 15 درصد از کل صدقات مردم در طول سال توسط کمیته امداد جمع‌آوری می‌شود، افزود: این مبلغ برای توانمند‌سازی نیازمندان و ایجاد اشتغال رفع مشکلات بیماران صعب‌العلاج ازدواج فرزندان خانواده تحصیل دانش‌آموزان و طلاب و دانشجویان صرفی می‌شود.

معاون امور مشارکتهای مردمی کمیته امداد با تاکید بر اینکه این 15 درصد درطول سال به مبلغی بالغ بر 300 میلیارد تومان می‌رسد خاطر نشان کرد: 85 درصد صدقات باقی مانده توسط موسسات و دستگاه‌های حمایتی جمع‌آوری و مورد مصرف نیازمندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار