طی پیامی؛

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درگذشت همسر آیت‌الله جنتی را تسلیت گفت

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی پیامی در گذشت همسر آیت‌الله جنتی نماینده ولی فقه و رئیس این شورا را تسلیت گفت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گذشت همسر آیت‌الله جنتی را تسلیت گفتبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور پیامی در گذشت همسر آیت‌الله جنتی را تسلیت گفت.

در ابتدای این بیانیه آمده‌است: مرحومه مغفوره حاجیه خانم جان نثاری، همسر فداکار حضرت آیت‌الله احمد جنتی، نماینده محترم ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شب گذشته به علت کهولت سن و بیماری در بیمارستانی در اصفهان دار فانی را وداع گفت.

در ادامه آمده است: ایشان همسری مهربان، مادری فداکار، بانویی مومنه و زنی مجاهد بودند که سالیان عمر پربرکتشان را صرف تربیت فرزندانی صالح و خدوم کردند. همراهی و فداکاری صبورانه این بانوی پرهیزکار و شایسته با مجاهدت‌ها و قبول مسئولیت‌های خطیر و سنگین حضرت آیت‌الله جنتی در سنگرهای مختلف نظام مورد نیاز کشور همیشه مثال زدنی بود.

در پایان این بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: ضایعه تاسف‌بار درگذشت این بانوی مومنه را که مصادف با ایام شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه‌الزهرا (س) بود را خدمت ملت صبور ایران به ویژه محضر آیت‌الله جنتی ( دامت‌التوفیقاته)، اعضای بیت مکرم و آقازاده‌های ایشان تسلیت گفته، رحمت و غفران واسعه الهی را برای آن مرحومه مغفوره و صبر جمیل و اجر جزیل را برای بازماندگان و طول عمر با عزت را برای آیت‌الله جنتی از درگاه ایزد منان مسئلت می‌کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار