طی پیام‌هایی جداگانه؛

ولایتی درگذشت همسر آیت‌الله جنتی و والده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تسلیت گفت

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام طی پیام‌هایی جداگانه درگذشت همسر آیت‌الله جنتی و والده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تسلیت گفت.

ولایتی درگذشت همسر آیت‌الله جنتی و والده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تسلیت گفتبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران،  علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت همسر گرامی و مؤمنه آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان و والده مکرمه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تسلیت گفت.

در پیام رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان ضمن ابراز تألم و تأثر از فقدان آن مرحومه آمده است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

حضرت آیت‌الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان

درگذشت همسر گرامی حضرتعالی که در طول سال‌ها مجاهده و تلاش حضور داشتند موجب تألم و تأثر گردید بدینوسیله فقدان آن بانوی مکرمه و مومنه را به جنابعالی و همچنین جناب آقای علی جنتی و سایر بازماندگان تسلیت می‌گویم.

برای ایشان که در این ایام نورانی و معنوی فاطمیه به رحمت خدا رفته‌اند غفران و رحمت واسعه باری‌تعالی و برای بازماندگان صبر مسألت می‌نمایم.

ولایتی همچنین در پیام جداگانه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت والده ایشان را تسلیت گفت که به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای علی جنتی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

درگذشت مرحومه مغفوره والده مکرمه جنابعالی که موجب تألم و تأثر گردید را تسلیت عرض کرده و برای آن بانوی مؤمنه که در این ایام مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) به رحمت خدا رفته‌اند، غفران الهی و برای بازماندگان صبر و توفیق مسألت دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار