علیپور: درسال جدید یک المپیاد ورزشی داریم

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: در تدارک یک المپیاد ورزشی در سال جدید هستیم.

علیپور: درسال جدید یک المپیاد ورزشی داریممحمد علیپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: انجمن‌های ورزشی تعداد زیادی رشته ورزشی دارد و ما توانایی راه اندازی یک المپیاد ورزشی را در سطح کشور برای تمامی رشته‌ها داریم و منتظر پیدا کردن یک شهر برای میزبانی این المپیاد هستیم که دارای تمام ویژگی‌های ساحلی هوایی و آبی و سالن‌های مجهز برای رشته‌های مختلف انجمن باشد تمام استانداردهای موجود این مهم را به انجام برسانیم.

وی ادامه داد: این واقعه برای اولین بار است که رخ می‌دهد و ما می‌خواهیم 3 تا 4 روز برنامه‌ بازی در 2 بخش آقایان و بانوان برگزار کنیم تا هم رشته‌های ورزشی با هم آشنایی پیدا کنند هم برای رده‌های جوانان فضا برای پایه سازی آینده آنان فراهم شود و فکر می‌کنم حدود 1500 نفر در بخش آقایان و 1100 تا 1200 ورزشکار دربخش بانوان در این المپیاد شرکت کنند.

وی افزود: 17 انجمن در این فدراسیون فعالیت دارند که هر کدام جداگانه برای خود تقویم ورزشی دارد 6 و7 انجمن اصلی داریم که رقابت‌های المپیکی و آسیایی شرکت دارند.

وی ادامه داد: سال جدید را سال خوب و توسعه آموزش است و قصد داریم که سطح دانش و آموزش را در تمامی رشته‌ها بالا ببریم.

وی تصریح کرد: سال 93 سال پرکار و با موفقیت‌های زیاد ورزشی بود و امیدواریم سال جدید نیز مانند امسال خوب و با موفقیت‌های زیاد باشد.

وی افزود: حدود 7 و8 انجمن‌ها در سطح آسیا و جهان کرسی دارند و در عرصه بین‌الملل موفق عمل می‌کند.

وی افزود: 25 اعزام به مسابقات بین‌الملل در 2 بخش آقایان و بانوان داشتیم و خیلی از رشته‌های ما برای اولین بار درسطح برون مرزی موقعیت‌هایی را کسب کردند مانند سبک تاکر و بیس بال.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم سال جدید سال پرموفقیت و پرتحرک برای تمام ورزش ایران مخصوصا رشته‌های انجمن‌های ورزشی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار