برای حضور در جشنواره پنجاب:

تیم ملی بیس بال عازم پاکستان می‌شود

تیم ملی بیس بال کشورمان برای شرکت در جشنواره پنجاب 29 اردیبهشت عازم شهر مولتان پاکستان خواهد شد.

تیم ملی بیس بال عازم پاکستان می‌شودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این رقابت‌ها که طی روزهای 30 اردیبهشت تا 8 خرداد در شهر مولتان برگزار می‌شود تیم‌های ملی بیس بال ایران، افغانستان،عرق، هند و دو تیم از پاکستان حضور خواهند یافت.

به همین منظور ارودی آماده‌سازی تیم ملی بیس بال با حضور 18 بازیکن و زیر نظر سید علی امامزاده و پیام شوکت صدری به عنوان مربیان طی روزهای 28 تا 19 اردیبهشت در زمین شماره 4 ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

*مربی تیم ملی بیس بال: نایب قهرمانی غرب آسیا نشان دهنده حرکتی روبه جلو است

مربی تیم ملی بیس بال کشورمان گفت: نایب قهرمانی ایران در مسابقات غرب آسیا نشان دهنده حرکت رو به جلو و پیشرفت در بیس بال است.
 
پیام شوکت صدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خوشبختانه انجمن بیس بال با مدیریت جدید روند روبه رشدی را برای این رشته ترسیم کرده و شاهد پیشرفت مشهور بیس بال در سطح کشور هستیم. 
 
وی افزود: موفقیت در مسابقات غرب آسیا را باید به فال نیک بگیریم و اگر این روند ادامه پیدا کند مطمئنا به جایگاه بهتری در سطح آسیا خواهیم رسید. 
 
صدری ادامه داد: جزیره کیش نزدیک به 18 ماه است که در رشته های بیس بال و سافت بال فعالیت می کند و سال گذشته همه در رقابتهای کشوری آقایان و بانوان حضوری فعال داشتیم و در این رقابت‌ها تجربه بسیاری کسب کردیم. 
 
وی اضافه کرد: امسال از رده سنی 5 تا 14 سال سرمایه گذاری کردیم و حتی تیم های تی بال و نوجوانان را تشکیل دادیم و در حال حاضر 4 تیم در رشته های تی بال، بیس بال و سافت بال در جزیره کیش مهیا نموده ایم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیس بال ، اردو ، تیم ، پاکستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار