حسینی: با تیم های خاطی برخورد می شود

نایب رییس بانوان انجمن بیس بال و سافت بال گفت: با تیم هایی که به خاطر انصرافشان سبب لغو مسابقات لیگ سافت بال شده اند، برخورد جدی می شود.

 مهسا حسینی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جواندرباره علل لغو مسابقات لیگ سافت بال شمال، اظهار داشت: بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، در شهریور ماه برای حضور بیشتر بانوان در سافت بال تصمیم گرفتیم مسابقات باشگاه های کشور را برگزار کنیم.

وی افزود: در شهریور ماه 6 تیم از شمال شرکت کردند که تیم نیکنان منحل شد و 5تیم باقی ماند، بنابراین برای توزیع مناسب تیمهای لیگ شمال و جنوب به طور آزمایشی تیم قم به منطقه جنوب واگذار شد. این 4 تیم قرار بود آبان ماه به میزبانی هیات تهران مسابقه برگزار کنند که 4روز مانده به شروع مسابقات لیگ هیات تهران بدون دلیل از میزبانی انصراف داد.

 حسینی در ادامه افزود: سرانجام با تلاش های انجمن وحمایت های رییس کمیته سافت بال هیئت استان تهران در حضور سه تیم تهرانی تصمیم گرفته شد، روز های 26_28آذر این مسابقات برگزار شود که تیم خراسان رضوی با اشاره به کمبود به امکانات جهت آماده سازی و نداشتن بودجه کافی انصراف خود را ازحضور در رقابت ها اعلام کرد.

وی افزود: با تلاش های رییس انجمن برای حمایت های مالی از این تیم جهت اعزام به تهران این تیم مجددا از حضور در مسابقات انصراف داددر نهایت در جلسه‌ انجمن مقرر شدمسابقات لیگ سافت بال شمال با 3تیم برگزار شودکه متاسفانه یک روز مانده بع آغاز رقابت ها تیم هیات تهران هم در نامه ای به انجمن از شرکت در مسابقات کناره گیری کرد.

وی افزود:با اتفاقات پیش آمده انجمن تصمیم گرفت روز سه‌شنبه اول دی ماه در خصوص تیم هایی که باعث لغو مسابقات لیگ شده‌اند تصمیم جدی بگیرد .حسینی افزود:همچنین تیم کرسینی آذرخش تهران که همواره با تمرینات مداوم بازیکن سازی در حال توسعه سافت بال هستندخواستار صعود به دور نهایی وشکایت علیه این تیم ها شده‌اند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار