مکان های تفریحی ایران/

اسکله های تفریحی در کیش+تصاویر

اسکله های تفریحی در جزیره کیش با در اختیار گذاشتن امکانات رفاهی و تفریحی به توریست ها به عنوان جاذبه های گردشگری این جزیره به حساب می آیند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،جذابیت های اسکله کیش که به شکل شمع فلزی و عرشه چوبی به دست ایرانی ها ساخته شده است.طول این اسکله۴۳۷ متر و عرض ۱۸ متر و مساحت ۱۰ هزار مترمربع است . این اسکله اثر تخریبی بر دریا نداشته است. 

امکانات تفریحى از قبیل جت اسکى، قایق هاى پدالى، قایق هاى ماهیگیرى، قایق هاى پارویى، سه چرخه هاى آبى، امکانات غواصى و قایق هاى کف شیشه اى ، از جمله مجموعه های تفریحی این اسکله است.

اسکله میر مهنا از اسکله های دیگر کیش است که با ارتفاع ۱۳۰ و عرض ۹ متر ساخته شده است. در طول این اسکله زیبا، چهار پلکان برای سوار شدن قایق های تفریحی و چهار محل برای تماشای دریا ساخته شده و دارای نورپرداری زیبا است. با قدم زدن بر روی این اسکله می توان مسجد ساحلی خاتم الانبیاء  اسکله ماهیگیری و رشته کوه های جنوبی کشور ایران را مشاهده کرد.

 همچنین گردشگران و ساکنین می توانند بر روی اسکله و اطراف آن در زمان های مجاز ماهی گیری کنند ولی شنا کردن در محدوده اسکله ممنوع است.

 جاده ای در امتداد سواحل کیش وجود دارد که به جاده ی دنیا معروف است.

از دیگر شگقتی های کیش، سواحل زیبا و آرام بخش آن است، عمق کم آب، به دلیل شفافیت و زلالی آب کف دریا تا عمق چند متری قابل مشاهده است و به صورت اکواریوم طبیعی در آمده است.




انتهای پیام/
منبع:agencytravel.ir
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار