قزوین؛

آغاز بارش ها در قزوین

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین از آغاز دوباره بارش ها در این استان از امروز خبر داد و گفت: مسافران نوروزی که قصد عبور از محورهای قزوین را دارند باید نسبت به تجهیز زمستانی وسایل خودرو خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛مشاطان افزود: برپایه آخرین نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، هوای استان تا ظهر امروز با جوی پایدار همراه خواهد بود اما از بعداظهر روز یکشنبه با ورود موج ناپایدار، منطقه تحت تاثیر سامانه بارش زا قرار می گیرد.

وی اظهارکرد: بیشتر فعالیت این سامانه روز دوشنبه خواهد بود و طی این مدت برای هوای استان قزوین رعد و برق، وزش باد و بارش برف در مناطق کوهستانی و ارتفاعات پیش بینی می شود.

مشاطان با اشاره به اینکه فعالیت سامانه بارش زا تا روز سه شنبه در برخی از نقاط استان احتمال آبگرفتگی معابر عمومی را شدت می بخشد، یادآور شد: هوای استان قزوین برای روز چهارشنبه هفته جاری با بارش ها پراکنده همراه خواهد بود.

این کارشناس اداره هواشناسی سردترین نقطه استان را در 24 ساعت گذشته آوج با چهار درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و گفت: طی این مدت شهرهای رازمیان، آبیک و بویین زهرا با 17 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین مناطق این استان بوده اند.

به گفته مشاطان طی مدت یاد شده دمای شهر قزوین بین دو تا 16 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است. 

انتهای پیام/ع

برچسب ها: آغاز ، بارش ، قزوین ، فردا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.