در سفر امینی به چین:

فدراسیون قایقرانی چین خود را بردار خوانده ایران خواند

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: فدارسیون قایقرانی چین در جلسه‌ای که با فدراسیون قایقرانی ایران داشت خود را بردارخوانده ایران معرفی کرد.

فدراسیون قایقرانی چین خود را بردار خوانده ایران خواندغلامرضا امینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوهای تدارکاتی جوانان آبهای آرام با حضور 12 ورزشکار و 3 مربی کایاک در دریاچه آزادی از امروز شروع می‌شود.

وی افزود: 2 نفر از ورزشکاران از تهران، 8 نفر از گیلان و یک نفر از بوشهر و یک نفر از خوزستان وارد اردوی تدارکاتی داخلی شده‌اند.

امینی در ادامه خاطر نشان کرد: شروع اردوی بزرگسالان کانو و کانا کانادایی با حضور 16 ورزشکار و 3 مربی آغاز می‌شود و ورزشکاران شامل 5 نفر از گیلان، 5 نفر از تهران و یک نفر از بوشهر و 2 نفر از مازندران شرکت کرده‌اند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین تمرینات مردان بزرگسالان روئینگ با حضور 16 نفر آغاز شد که 6 نفر آنها از استان‌های غربی کشور حضور دارند و 3 نفر از تهران، 2 نفر از کرمانشاه و یک نفر از گیلان، یک نفر از لرستان، یک نفر از مازنداران و دو نفر از زنجان حضور پیدا کرده‌اند.

رئیس فدراسیون قایقرانی در ادامه اظهار داشت: در جلسه‌ای که در چین داشتیم چینی‌ها برخورد خیلی خوبی داشتند و مقرر شد که اردوی 6 ماهه برای دختران روئینگ و اردوی 6 ماهه‌ای هم برای دختران کانو تیم ملی داشته باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: چینی‌ها چون در سال 2007 به ایران برای تمرین آمده بودند اظهار کردند که ارتفاع ایران بلند است و به نفعشان است که برای تمرین نیز به ایران بیایند و در انتخاباتی که برگزار می‌شود در سطح جهانی با ایران هستند همچنین فدراسیون چین و ایران را برادر خوانده هم معرفی کردند.

امینی در ادامه تأکید کرد: برای پسران ورزشکار در رشته روئینگ که مقرر شده بود به چین بروند و زیر نظر لیو تمرینات را ادامه بدهند در اردیبهشت ماه اعزام خواهند شد، البته تا قبل از درست شدن روادید فرانسه این ورزشکاران نمی‌توانند بروند چون باید در مسابقات کسب سهمیه المپیک در فرانسه حضور داشته باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: همچنین در دیدار با مقامات چین مقرر شد که ورزشکاران ما اگر سطح کلاس مربیگری آنها بالا بود در این کلاس‌ها شرکت کنند که البته این موضوع باید بررسی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.