درخواه:

سال 94 ایران میزبان غرب آسیا خواهد بود

دبیر انجمن درآگون گفت: در خرداد سال94 ایران میزبان مسابقات غرب آسیا در تهران خواهد بود.

محمد رضا درخواه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: فدراسیون جهانی درآگون بت از ما خواسته که مسابقاتی برای غرب آسیا برگزار کنیم تا سطح منطقه را بالا ببریم.

وی افزود:‌ درآگون بت در چین قدمت سه هزار ساله دارد در دهه 90 اولین بار فدراسیون قایقرانی این رشته را وارد کرد و در سطح جهان معرفی شد و انجمن تشکیل دادن اولین بازی‌های بین المللی دهه 90 میلادی برگزار شده است.

وی ادامه داد: تورنمنت‌هایی که تاکنون شرکت داشته ایم 9 آسیایی دو دوره جهانی و یک باشگاه جهانی قهرمانی جهان شش بازی آسیایی که در مسابقات جهانی بهترین مقام پنجم بوده بانوان ما سه بار در مسابقات بین المللی شرکت کردند اما ما نیاز به کمک مالی برای بهتر بودن داریم.

وی در ادامه گفت:‌ سوم تیر 94رقابت‌های قهرمانی کشوری بانوان و چهارم مهر رقابت‌های قهرمان کشوری آقایان برگزار خواهد شد، همچنین رقابت‌های باشگاه آسیایی در چین برگزار خواهد شد که در تاریخ آن هنوز مشخص نیست و نیز از برنامه‌های این انجمن است و در ادامه در روز بوشهر مسابقاتی به این مناسبت خواهیم گذاشت و کارگاه آموزشی برای زمستان با حضور مربی بین المللی به امید خدا برگزار خواهیم کرد، ما می‌خواهیم یک کاپ به مسابقات کشوری خود اضافه کنیم و تدارکات آن را در سال 94 می‌بینیم که احتمالا در سال 95 محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار