خبر رسانه‌های سعودی درباره ناوگروه نیروی دریایی ارتش ایران تکذیب شد

فرمانده ناوگروه سی‌وسوم نداجا ادعای یکی از سایت‌های وابسته به کشورهای منطقه درباره ترک ناوگروه ایران از خلیج عدن توسط ناوهای مصری را تکذیب کرد.

خبر رسانه‌های سعودی درباره ناوگروه نیروی دریایی ارتش ایران تکذیب شد
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛‌ به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش ناخدایکم کرمانشاهی فرمانده ناوگروه سی و سه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نداجا) اظهارداشت: طبق برنامه پیش‌بینی شده غربی ناوگروه سی‌وسوم نداجا که اوایل بهمن ماه سال گذشته ماموریت برون مرزی خود را به مقصد شرق آسیا از اسکله منطقه یکم بندرعباس ترک کرده بود، پس از هفتاد روز دریانوردی هم‌اکنون در راه بازگشت به میهن اسلامی است.

کرمانشاهی در پاسخ به اظهارات یکی از سایت‌های وابسته به کشورهای منطقه که ادعا کرده بود ناوهای مصری در راه ورود به خلیج عدن ناوهای ایرانی را مجبور به ترک منطقه نموده‌اند، ضمن تکذیب این ادعا اظهار داشت: در طول ماموریت با هیچ یک از شناورهای کشور مصر برخوردی نداشته و در زمان اعلام ادعای سایت مذکور در بندر کوچین کشور هندوستان حضور داشتند. 

فرمانده ناوگروه سی و سوم نداجا در ادامه افزود: ماموریت‌های دریانوردی نیروی دریایی ارتش در خلیج عدن جهت برقراری امنیت کشورهای تجاری و اعلام پیام صلح و دوستی برای کشورهای منطقه است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: ناوگروه ، ایرانی ، خلیج ، عدن ، تکذیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار