فدراسیون قایقرانی در سالی که گذشت موفق به کسب 11 مدال در مسابقات جهانی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مدال آوران در نتایج بازی‌های آسیایی و مسابقات بین‌المللی در رشته روئینگ و در فدراسیون قایقرانی به دو قسمت کاپ یک آسیا و بازی‌های آسیایی اینچئون تقسیم می‌شوند.

بازی‌های کاپ یک آسیا در ژاپن برگزار شد که هر رشته چهار نفره جفت پارو مردان آقایان خشایار عباس آبادی، صابر نادری، مسعود فتحی و امیر رهنما موفق به گرفتن مدال نقره شدند.

در همین بازی در حوزه یک نفره سبک وزن مردان عاقل حبیبیان مدال نقره کسب کرد. در همین مسابقات چهار نفره جفت پار بانوان نازنین طلایی، حمیرا برزگر، مهسا جاور و مریم سعیدی موفق به کسب مدال برنز شدند.

در بازی‌های آسیایی اینچئون که در کره جنوبی برگزار شد یک نفره مردان، محسن شادی موفق به کسب مدال طلا شد و خوش درخشید.

در دونفره جفت پارو مردان امید رهنما و مجتبی شجاعی موفق به کسب مدال برنز شدند و در یک نفره سبک وزن زنان سولماز عباسی به کسب مدال نقره نایل شد و در چهار نفره سبک وزن بانوان سولماز عباسی، نازنین ملایی و مهسا جاور و حمیرا برزگر موفق به کسب مدال برنز شدند.

همچنین در مسابقات روئینگ قهرمانی جوانان آسیا در چین تایپه در دو نفره جفت پارو مردان آقایان حمیدرضا چوبداری و آرمین کرمبین موفق به کسب مدال برنز شدند.

در مسابقات روئینگ کاپ 2 آسیا در یک نفره بانوان مهسا جاور در اندونزی موفق به کسب مدال نقره شد و در همین مسابقات یک نفره سبک وزن جفت پارو بانوان نازنین ملایی موفق به کسب مدال نقره شد.

** 11 مدال آسیایی حاصل تلاش قایقرانان رشته روئینگ

رشته روئینگ قایقرانی با 26 اردوی تدارکاتی داخلی 11 مدال آسیایی کسب کرد.

بنابراین گزارش: در سال 93 فدراسیون قایقرانی برای رشته روئینگ در گروه سنی بزرگسالان آقایان 10 اردوی داخلی و 3 اردوی تدارکاتی برای جوانان این رشته برگزار کرد.

همچنین در همین رشته 10 اردوی داخلی برای بزرگسالان بانوان و سه اردوی تدارکاتی داخلی برای جوانان بانوان در نظر گرفته شده است و در کل 26 اردوی تدارکاتی داخلی تا به حال برای این رشته برگزار شده است.

رشته بادبانی فدراسیون قایقرانی 5 اردوی داخلی برای بزرگسالان آقایان در سال 93 برگزار کرد. همچنین برای رشته اسلالوم آب‌های خروشان 2 اردوی داخلی آقایان بزرگسال و 2 اردوی تدارکاتی داخلی بانوان بزرگسال از ابتدای سال 93 تا به حال اجرا شده است.

اردوی داخلی اسلالوم آب‌های آرام از ابتدای سال 93 تا به حال 9 اردو، و برای آقایان بزرگسالان و 9 اردوی بزرگسال بانوان اجرا شده است.

همچنین در فدراسیون نمایندگان قایقرانی از جمله وحید مرادی نائب رئیس فدارسیون روئینگ و مسئول توسعه روئینگ در آسیا و بهزاد اتابکی عضو کمیته جوانان و رشد توسعه بادبانی در آسیا و افشین فرزام سرمربی تیم ملی بانوان روئینگ و علیرضا اتابکی عضو کمیته توسعه روئینگ آسیایی و محمدرضا درخواه عضو کمیته برنامه‌ریزی مسابقات روئینگ در آسیا در سال 93 شدند.

این اشخاص هر کدام برای توسعه فدراسیون قایقرانی و برای قهرمانان عرصه قایقرانی زحمات زیادی کشیدند که جای تشکر از آن‌ها است. همچنین زحمات شایان را جناب آقای ابراهیمی رئیس اسبق فدراسیون برای جلوگیری از تعلیق فدراسیون کشید که زحمات ایشان قابل ستایش است و از طرفی آقای امینی که از بدو ورود خود تا به حال زحمات بی‌شماری برای هرچه بهتر شدن قایقرانی و قهرمانان انجام دادند.

انتهای پیام/
برچسب ها: قایقرانی ، عملکرد ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار