خوش‎ خبر: تیمی قابل احترام در جهان هستیم

امیر خوش ‎خبر، سرپرست تیم‎ملی والیبال گفت: لیگ‎ جهانی، یکی از عواملی بود که باعث تحول عظیم والیبال کشور شد. حضور در این رقابت‎ها چشم و ذهن ما را به والیبال جهان باز کرد.

خوش‎ خبر: تیمی قابل احترام در جهان هستیمامیر خوش‎ خبر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ضمن بالا دانستن توان و پتانسیل والیبالیست‎های ایرانی اظهارداشت: ملی‎پوشان توانستند از همان سال نخست حضور در لیگجهانی عملکرد قابل‎ قبولی را از خود به نمایش بگذارند. اگر نتیجه را کنار بگذاریم این پیکارها برای بازیکنان و حتی اعضای کادرفنی به مثابه کلاس آموزشی بود. ملی‎پوشانی که در این رقابت‎ها حضور داشتند به طور حتم در آینده مربیان تاثیرگذاری در والیبال خواهند بود.

وی افزود: نتایج کسب شده در این مسابقات چشم‎های بزرگان دنیا را به طرف ما باز کرد و تیم ایران توانست در ویترین والیبال جهان قرار بگیرد و نگاه‎ها به ما حساستر شد و به عنوان یک تیم قابل احترام از ما یاد می‎کنند. از دیگر دستآوردهای لیگ‎جهانی در بحث مدیریت و اقتصادی هم بود که باعث شد ما با چشمی بازتر و حرفه‎ای‎تر در عرصه‎های مختلف شرکت کنیم.

سرپرست تیمملیوالیبال در ادامه یادآورشد: سال به سال کار ما در لیگ جهانی سخت‎تر شده است. ما در دور اول حضورمان به هیچ عنوان استرس نداشتیم و همینکه وارد لیگجهانی برای‎مان کافی بود، مردم هم از بازیکنان انتظار نداشتند ولی الآن وضع عوض شده و بازخوردی که در جامعه دیده می‎شود حاکی از این است‎که؛ مردم از ملی‎پوشان توقع برد همه حریفان(لهستان، روسیه و برزیل) را در مرحله مقدماتی دارند.

خوش‎خبر تصریحکرد: تحلیل‎های مردم این است که اگر به مرحله دوم صعود نکنیم شاید یک عقب‎گرد و شکست برای والیبال باشد، این مساله استرس بازیکنان را بالا می‎برد و امیدوارم کادرفنی شرایط را بهبود ببخشد.

وی در خصوص ایجاد شرایط و امکانات لازم برای حضور تیم در مسابقات لیگ‎جهانی اظهارداشت: الآن برای حضور و تهیه مدارک شرایط بهتر شده است چون همه به والیبال ما احترام می‎گذارند، در انجام مقدمات کارها با همکاری سفارتخانه‎ها این امر به وضوح دیده‎ می‎شود. حتی کارمندان ادارات خودمان هم به دلیل اتفاقات خوب، کارهای ما را به‎طور VIPپذیرش می‎کنند من به این وضع می‎گویم: شرایط ایده‎آل!

خوش‎خبر گفت: کارهای خودمان را برای حضور در لیگ‎جهانی2015 از حدود2ماه پیش استارت زدیم، حتی فدراسیون جهانی هم از این حرکت ما تعجب کرد ولی فقط به‎خاطر روتین کردن کارها زودتر از دیگر کشورها کارهایمان را آغاز کردیم.

وی در خصوص حضورش در انتخابات فدراسیون بسکتبال اظهارداشت: فعلا انصراف ندیده‎ام ولی آن‎طور که شنیده‎ام مسئولان می‎خواهند شرایط را برای ورود نامزدهای جدید فراهم کنند اگر قرار باشد ثبت‎نام مجدد صورت بگیرد، من دیگر شرکت نمی‎کنم.

گفتنی‎است؛ امیر خوش‎خبر، مرد اخلاق تیم ملی را باید یکی از اعضای اصلی خانواده والیبالیها دانست، وی توانسته با آرامش مثال‎زدنیاش کارهای ملی‎پوشان و تیم را بدون هیچ کم وکاستی انجام دهد. وظیفه خوش‎خبر در زمان برگزاری مسابقات لیگ‎جهانی 2برابر می‎شود و تاکنون در این مسئولیت سنگین هیچ نقصی دیده نشده است چه از آن زمانیکه برای اولین بار والیبال ایران در سال 2013 به لیگ جهانی راهیافت و سرپرست تیم ملی با یک چمدان مدارک بازیکنان از این کشور به آن کشور می‎رفت و چه حال که والیبال ایران سری در سرها پیدا کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.