خوش خبر: به طور جدی پیگیر برنامه‌های آماده سازی لیگ جهانی 2015 هستیم/ کواچ روی لیگ نظارت دقیقی دارد

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان از رایزنی با کشورهای قدرتمند اروپایی در والیبال خبر داد.

 امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با کشورهای بلغارستان، صربستان، ایتالیا، جمهوری چک، فرانسه و آلمان رایزنی‌های را در خصوص تشکیل اردوی تدارکاتی مشترک و برگزاری بازی‌های دوستانه پیش از شروع لیگ جهانی انجام داده‌ایم.
 
 فدراسیون والیبال کشورهای فرانسه و آلمان پس از بررسی درخواست ایران با تشکیل این اردو مخالفت کردند آنها به طور مستند به ما اعلام داشتند که در آن تاریخ مشخص تیم‌های ساحلی کشورهای مذکور  در اردوهای‌ دیگر مشغول  است با توجه به این مساله این احتمال می‌رود که پیش از شروع مسابقات لیگ جهانی در یکی از کشورهای ایتالیا، بلغارستان و یا صربستان اردوی تدارکاتی تشکیل خواهیم داد.
 
سرپرست تیم ملی والیبال یاد آور شد: با توجه به این که کواچ در یک دوره مربیگری حرفه‌ای شرکت کرده است در حال حاضر نمی‌تواند به ایران بیاید طبق هماهنگی انجام شده و طبق وعده‌ای که داده بود بهمن ماه و زمان شروع مسابقات پلی اف به ایران خواهد آمد.
 
**کواچ در خصوص انتخاب دستیار اختیار تام دارد
 
 خوش خبر خاطر نشان کرد: هنوز در خصوص دستیار کواچ هیچ صحبت خاصی نشده است ما به وی اعلام کردیم که دستت برای انتخاب دستیار باز است فدراسیون با سرمربی تیم ملی همکاری کامل دارد وی اگر بخواهد می‌تواند همکارش را از میان مربیان ایرانی و یا خارجی انتخاب کند البته ناگفته نماند که حضور یک مربی ایرانی ( سهمیه مربیان داخلی) سرجایش است و علاوه بر آن کواچ باید یک نفر دیگر را انتخاب و معرفی کند.
 
 سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص گزینه مربیگری داخلی یاد آور شد: کواچ در خصوص انتخاب دستیارانش با مسئولان فدراسیون مشورت کرده و از آنها  نظر خواهی می‌کند اما برای انتخاب گزینه داخلی مهم ترین شرط داشتن تسلط کامل به زبان انگلیسی است چون مربی باید در جلسات آنالیز و تمرین صحبت‌های سرمربی را به  خوبی به بازیکنان‌ منتقل کند علاوه بر بحث مسائل فنی مطرح می‌شود، نفراتی که این شرایط را دارند را فدراسیون‌ به کواچ معرفی کرده و وی یکی از آنها را انتخاب می‌کند.
 
** اشراف کامل کواچ روی لیگ
 
 وی از اشراف کامل اسلو بودان کواچ روی مسابقات لیگ صحبت کرد و گفت: سرمربی تیم ملی ایارن به طور کامل در جریان مسابقات باشگاهی والیبال کشورمان است فیلم تمام بازی‌های نیم فصل نخست برای کواچ ارسال شده است و وی به خوبی از عملکرد بازیکنان با خبر است و زمانی که به ایران می‌آید با اطلاعات کامل از والیبالیست‌ها و شرایط فنی آنها کار را شروع می‌کند.
 
 ** ویزای معروف با پایان تعطیلات  صادر شد
 
سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان خاطر نشان کرد: با توجه به این که امروز آخرین روز تعطیلات ژانویه در  کشور روسیه است فردا صبح به احتمال زیاد روادید معروف برایش به همراه بلیط ارسال می‌شود و وی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه تهران را به مقصد مسکو ترک می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، جدی ، کواچ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار