ساری ؛

اختصاص 52 میلیارد و 380 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی در مازندران

52 میلیارد و 380 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به استان مازندران اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)آمل، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)آمل از پرداخت 446 مورد وام اشتغال به افراد نیازمند و متقاضی خبر داد و گفت : با توجه به ارایه طرح‌های پیشنهادی متقاضیان به آنها جهت ایجاد شغل 50 تا 150 میلیون ریال وام با کارمزد چهار درصد اختصاص می‌یابد.

رمضان علی‌پور در دیدار با حامیان طرح اکرام ایتام این شهرستان افزود: کمیته امداد نهاد حمایتی است که در بخش‌های مختلف فرهنگی، جهیزیه، اکرام ایتام، عمرانی، درمانی، بیمه‌ای، زکات مستحبه، دینی، ازدواج و اشتغال در حال فعالیت است.

علی‌پور اشتغال را عاملی مهم برای خودکفایی مددجویان تحت حمایت دانست و ادامه داد: اشتغال می‌تواند بسیاری از معضلات اجتماعی را هم کاهش دهد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل با اعلام اینکه ناظران و بازرسان طرح‌های اشتغال این نهاد تعداد 3 هزار و 54 بازدید از طرح‌های اشتغال مددجویان در این شهرستان داشتند، گفت: این آمار از ابتدا تا پایان بهمن ماه سال گذشته را شامل می‌شود.

وی همچنین به هزینه 704 میلیون ریالی کمیته امداد آمل برای آموزش اشتغال مددجویان در این مدت اشاهر کرد و یادآور شد: تعداد یک هزار و 100 نفر از مددجویان این نهاد هم آموزش‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت اشتغال را از مراکز معتبر و نام‌آشنا فرا گرفتند.

علی‌پور گفت: آموزش‌های اشتغال به صورت کوتاه‌مدت و بلند مدت است که در این بین برای مددجویان مبلغ 704 میلیون و 979 هزار ریال هزینه شد.


انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.