سرپرست سازمان امداد و نجات خبر داد:

توسعه امداد هوایی اولویت سال 94/ امدادرسانی به بیش از 120 هزار مسافر نوروزی

سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به اینکه توسعه امداد هوایی از اولویت‌های این سازمان در سال جدید است، گفت: در طرح نوروزی بیش از 120 هزار مسافر امداد رسانی شدند.

توسعه امداد هوایی اولویت سال 94/ امدادرسانی به بیش از 120 هزار مسافر نوروزیناصر چرخساز سرپرست سازمان امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی تا کنون که حدود 20 روز است، بیش از 5 هزار و 200 مسافر توسط امدادگران از مرگ حتمی نجات یافتند. همچنین 2 هزار و 500 مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه از 25 اسفند تا کنون بیش از 120 هزار مسافر نوروزی توسط امدادگران هلال احمر امداددرسانی شده‌اند، افزود: حدود 40 هزار مسافر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

ناصر چرخساز بیان داشت: توسعه امداد هوایی از اولویت‌های سال 94 به شمار می‌رود و برنامه‌های مناسبی در این رابطه اجرا خواهد شد.

سرپرست سازمان امداد و نجات از اسکان 82 هزار مسافر نوروزی در پایگاه‌های موقت امدائدی خبر داد و گفت: طی این مدت بیش از 5 هزار و 200 مسافر حادثه دیده نیز از مرگ حتمی نجات یافته‌اند.

وی در پایان با اشاره به انجام بیش از 6 هزار و 200 عملیات و خدمات توسط امدادگران از ابتدای اجرای طرح نوروزی، تصریح کرد: حدود 470 دستگاه خودرو نیز طی این مدت توسط امداد گران رها سازی شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار