بازیکن سالاری ، دغدغه امروز پرسپولیس

باب شدن بازیکن سالاری در پرسپولیس مسئله ای است که پیشکسوتان این تیم را ناامید کرده و آنها خواستار بازگشت ثبات اخلاقی به شایسته سالاری به تیم هستند.

بازیکن سالاری در پرسپولیس، مسئله ای که پیشکسوتان را ناامید کرده استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس در قالب هفته 24 لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال راه آهن تهران رفت و در نهایت با کسب یک امتیاز رتبه نهم جدول را به خود اختصاص داد.
 
سرخپوشان پایتخت در حال حاضر شرایط بحرانی را تجربه می‌کنند و برای ماندن در لیگ برتر می‌جنگیند حال و روز پرسپولیس‌ها همانند قصه هزار و یک شب شده است و هر روز چندین نوع حاشیه از طرف بازیکنان و یا خارج از زمین برایش ایجاد می‌شود.
 
اوایل فصل جاری زمانی که علی دایی سر‌مربی و علیرضا رحیمی مدیرعامل وقت پرسپولیس را با بدترین شکل ممکن و به نوعی غیر فوتبالی از این تیم اخراج کردند، حاشیه‌های پرسپولیس به شکلی عجیب شروع شد. 

حمید درخشان زمانی که سکان هدایت سر‌خپوشان را بر عهده گرفت در تمامی مصاحبه‌های خود اعلام کرد که سرخپوشان را با همین بازیکنان و بضاعت موجود به جایگاه واقعی و درشان پرسپولیس می‌رساند، ولی این مصاحبه‌ها شروع یک ناکامی بزرگ بود مجموعه ناکامی‌های پرسپولیس با حذف از جام حذفی و شکست‌های متوالی در لیگ برتر کامل شد.
 
با افت پرسپولیس نوع جدید مصاحبه‌های درخشان آغاز شد و با انتقاد از زمین و زمان به خصوص بازیکنان تیم را مقصر تمام ناکامی‌ها دانست و تمام شدن بدشانسی‌های تیم را به بعد از نیم فصل و جذب بازیکنان دلخواه خود منتقل کرد.
 
سر‌مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل شروع به جذب چندین بازیکن از جمله تادئو، گابریل، علی علیپور، مسعود همامی و مبین میردورقی کرد و به گفته خود تیم در خطوط مختلف نیاز‌هایش برطرف شد. در این بین هم بازیکن همیشه محروم و پر حاشیه سرخپوشان، پیام‌صادقیان دوران محرومیتش به پایان رسیده بود و سر‌مربی در انتخاب بازیکنان دلخواه برای هر بازی دست باز‌تری داشت، بازیکنان جدید پرسپولیس یک به یک در ترکیب قرار گرفتن و نمایش‌های مختلفی را اجرا کردند. 

تادئو در اولین حضورش در زمین بیشتر شبیه بازیکنان بازنشسته که از اضافه وزن رنج می‌برند، بود و نمایش دلچسبی را نشان نداد، اما گابریل دیگر بازیکن خارجی پرسپولیس توانست بعد از دو بازی خود را به تیم تحمیل کند و یکی از ستون‌های تیم باشد، بابک حاتمی و علی علیپور از دیگر سرخپوشان تازه وارد می‌باشند که شرایط نسبت بهترین از تادئو داشتند، ولی قدر این فرصت را ندانسته و با اشتباهات فردی باعث از دست رفتن موقعیت‌های و امتیازهای تیم شدند. ولی نکته حائز اهمیت عدم بازی مبین میردورقی می‌باشد، بازیکن جوانی که ورودش به پرسپولیس با حاشیه‌هایی همراه بود، حاشیه‌های غیر فوتبالی که باعث شد کادر فنی تیم پرسپولیس وقتی کادر فنی تیم ملی امید نسبت به این بازیکن جوان  حساس‌تر شوند، میردورقی بر خلاف دیگر حاشیه سازان در مقابل حواشی که ایجاد شده بود سکوت کند، ولی این حواشی تا حدی پیش رفت که هیچ کس از لحاظ فنی و تاکتیکی این بازیکن را نقد نکرد و بیشتر به مسائل غیر واقع پرداختند و افرادی بر علیه وی به صحبت کردند که دارای رزومه جالبی نیستند. 

درخشان حالت خاصی در به کارگیری این بازیکن مواجه شده است و کاملا مشخص است که از حواشی ایجاد شده برای میردورقی بیم دارد ولی این را باید بداند که ضعف تیم را در جناح چپ این بازیکن پر کند.
 
مشکلات و حواشی ایجاد شد مختص بازیکنان جدید پرسپولیس نمی‌باشد و بازیکنان قدیمی‌تر نیز در بازی‌های مختلف زمانی مشکلاتی را برای تیم ایجاد کرده‌اند ولی توان نمونه‌های فراوانی را در این زمینه نام برد. پیام صادقیان گل سر سبد حاشیه سازان می‌باشد که حضور یا عدم حضورش حتی در تمرینات با حواشی روبه رو است.

درگیری‌های گاه و بی‌گاه خانزاده با سایر بازیکنان، درگیری فیزیکی افشین اسماعیل‌زاده با خبرنگاران و ... از ساده‌ترین حواشی و مشکلاتی است که بازیکنان برای تیم فوتبال پرسپولیس ایجاد کرده‌اند و همیشه با چشم پوشی حمید درخشان مواجه شده‌اند. ایرادی غیر فنی که می‌توان به درخشان وارد کرد این است که بازیکن سالاری را در تیم بزرگ پرسپولیس باب کرده است و با بداخلاقی‌های بازیکنان برخوردی نمی‌کند و حتی پر حاشیه‌ترین افراد را در ترکیب ثابت قرار می‌دهد و این شائبه ایجاد می‌شود که با ایجاد سر و صدا و درست کردن حاشیه می‌توان به ترکیب ثابت پرسپولیس رسید. پیشکسوتان و کارشناسان دیگر امیدی به پرسپولیس ندارند ولی خواستار بازگشت ثبات اخلاقی به تیم و جلوگیری از ایجاد بازیکن سالاری می‌باشند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، پرسپولیس ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار