میردورقی:

برای درخشان پاپوش درست کردند/ برای اثبات خودم 10دقیقه زمان می خواهم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنها با ده دقیقه بازی کردن هم می توانم مهارت و توانایی‌هایم را ثابت کنم.

برای درخشان پاپوش درست کردند/ برای اثبات خودم 10دقیقه زمان می خواهممبین میردورقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خوب است اما باید بگویم که در بازی های لیگ انگیزه زیادی نداریم ولی در صدد هستیم تا آخرین لحظه با روحیه ای که برانکو سرمربی تیممان به ما می دهد بجنگیم و بتوانیم نتایج قابل قبولی را رقم بزنیم.
 
وی بیان کرد: به طور حتم تمرینات خود را به طور جدی و با تمام قدرت دنبال خواهم کرد تا بتوانم ترکیب اصلی تیم برسیم.
 
بازیکن تیم پرسپولیس در خصوص اینکه در لیست 18 نفره مقابله تیم گستر فولاد تبریز قرار گرفته خوشحال است یا خیر عنوان کرد:به طور کلی من به دنبال این نیستم که در لیست 18 نفره قرار بگیرم و تمام تلاشم را به کار می گیرم تا بتوانم در بازی های تیم محبوبم فیکس بازی کنم و باید بگویم که من بازیکن جانشین نیستم.
 
وی عنوان کرد: از همان ابتدا که به پرسپولیس آمدم عده ای قصد داشتند که برای حمید درخشان حاشیه درست کنند و وی را تحت فشار قرار بدهند و به همین خاطر دیوار کوتاه تر از من پیدا نکردند و تمام مشکلات را به گردن من انداختند اما از افرادی که قصد و نیت خوبی نداشتند نخواهم گذشت و تمامی آنها را به خدا واگذار می کنم.
 
میردورقی افزود: افرادی باعث شدند که من در ترکیب اصلی تیم پرسپولیس قرار نگیرم و زمان این امر به تعویق بیفتد ولی باید به تمامی آنها بگویم که تا آخرین لحظه تمام تلاشم را می کنم که به پیروزی های فراوانی دست پیدا کنم و از اینکه زیر نظر درخشان کار کردم خوشحال هستم و شاگردی برانکو نیز باعث افتخار من است.
 
وی بیان کرد: اکثریت پیشکسوتان در تمرینات تیم پرسپولیس حاضر شدند و آنها از وضعیتی که من داشتم با خبر شدند و این افراد به این نتیجه رسیدند که لیاقت من بیشتر از این حرفهاست اما با تمام این تفاسیر هیچ موقع امید خود را از دست ندادم و سخت در تلاشم تا با تمام وجود تمرینات را دنبال کنم.
 
میردورقی تصریح کرد: سال آینده نیز همچنان جزو سهمیه زیر 23 سال محسوب می شوم و به گواه خیلی از بزرگان تیم می دانند که حق من بیشتر از این حرفها خواهد بود و باید بگویم که من قابلیت استفاده از دو پای خود را دارم و فرقی نمی‌کند که دفاع راست و یا چپ بازی می کنم حتی در تیم های سابق که من در آنها حضور داشتم قابلیت ایستادن در پست هافبک را نیز داشته ام و با وجود تلاش می کنم اما عده ای از پیشرفت من جلوگیری کردند که در مورد این مساله خدا بزرگ است و من تمام حاشیه سازان را به خدا واگذار می کنم.
 
بازیکن تیم پرسپولیس عنوان کرد: این مساله برای من جای سوال دارد که چرا مرا از هر لحاظ تحت فشار می گذارند و من تنها با 10 دقیقه بازی کردن می توانم مهارت و توانایی‌هایم را ثابت کنم و به نمایش بگذارم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پرسپولیس ، درخشان ، دورقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار