ایوانکوویچ: بازی پرسپولیس و استقلال یک الکلاسیکو است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با 17 بازیکن به تبریز رفتیم و نفرات کامل نبودند.

ایوانکوویچ: بازی پرسپولیس و استقلال الکلاسیکو اسپانیا است به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران برانکو ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران، گفت: از هواداران بزرگ تیم پرسپولیس عذر خواهی می‌کنم برای اینکه آرامش را به تیم برگردانیم و تمرکز بازیکنان را حفظ کنیم تصمیم بر این شد که تمرین فردا و چهارشنبه پرسپولیس پشت درهای بسته انجام شود.
 
وی افزود: خبرنگاران می‌توانند هر روز ساعت 16:30 در سالن کنفرانس ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شوند و ما هم از آنها استقبال خواهیم کرد.
 
وی با اشاره وضعیت بنگر خاطر نشان کرد: این بازیکن یک ماهی است که تمرین نداشته و شرایط مطلوبی نداردباید ببینیم که در صورت تحت فشار قرار گرفتن بدنش چه رفلکسی نشان می‌دهد و هنوز نمی‌دانیم او به دربی می‌رسد یا نه.
 
ایوانکوویچ تاکید کرد: ما می‌خواستیم مقابل گسترش پیروز باشیم، اما دو گلی .خوردیم که در تمرینات به بازیکنان اخطار داده بودم مراقب ضربه‌های ایستگاهی تبریزی‌ها باشند از جهتی ما بازیکنان محروم و مصدوممان را بنگر، خانزاده، نور محمدی و صادقیان تنها با 17 نفر در تبریز حاضر شدیم و تیممان کامل نبود.
 
وی در مورد وضعیت حمید علی عسگر گفت: علی عسگر قرار بود با تیم باشد، اما از ناحیه کشاله پا مصدوم بود.
 
ایوانکوویچ با اشاره به شب زنده داری بازیکنان پرسپولیس در اردوی تبریز اظهار داشت: من نمی‌دانم که برنامه‌های ارتباطی تلفن همراه ساعت را نشان می‌دهد ما ساعت 23شب به اتاق‌های بازیکنان سر زدیم و آنها مشغول استراحت بودند و نمی‌توانیم تا کل شب به اتاق سرخپوشان سر بزنیم.

مهمترین مسئله دیدار سرخابی ها این است که دیدار آنها مانند بازی بارسا و رئال است و به نوعی این بازی ال کلاسیکو ایران محسوب می شود، اینگونه مسابقات به نحوی هستند که تیم ها برای هوادارانشان می جنگند و ما علی رغم تمامی احترامی که برای حریفان خود قائلیم باید برای هوداران بازی کنیم و دل آنها را به دست آوریم.

برانکو در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه در جدول رده بندی می توان انتظار دربی پر رنگی را داشت گفت:این دربی می تواند جالب توجه باشد و همچنین پر گل و شاید این اتفاق هم بر عکس باشد و به طور حتم در این زمینه قانونی وجود ندارد و هیچکس هم نمی داند بازی به سمت کدام تیم پیش خواهد رفت و تیمی برای پیروزی و یا بازی مناسب مطمئن نخواهد بود.

وی در پاسخ به اینکه قلعه نویی در زمان سر مربیگری شما در تیم ملی از بزرگترین منتقدان شما بوده افزود :قلعه نویی یکی از پر افتخارترین مربیان ایران است و در کنار پرسپولیس که یکی از بزرگترین تیم های ایرانی است در زمره افتخارات ایران هستند که به موازات هم قهرمانی های زیادی دارند و من از انتقادات وی دلخور نیستم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اشاره کرد:تیم ما بازی به بازی جلو می رود و من نمی توانم در مقابل استقلال نقشه باز ی با الهلال را طراحی کنم و امید داشته باشم که باروحیه گرفتن از پیروزی مقابل استقلال می شود براحتی الهلال را شکست داد.

وی در مورد نتیجه دربی خاطر نشان کرد:نمی توانم نتیجه را پیش بینی کنم زیرا من پیشگوی خوبی نیستم و فقط مربی خوبی هستم.

انتهای پیام/




برچسب ها: زررسی ، بیلی ، بل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار