از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت؛

شیوه نامه اصلاح نظام اداری اجرایی می‌شود

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌ها گفت: این معاونت در سال جدید 4 ماموریت اصلی چابک سازی، پیاده سازی دولت الکترونیک، توجه به سرمایه انسانی و ارتقاء سلامت اداری را با اجرای «شیوه نامه اصلاح نظام اداری کشور» در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت محقق می‌کند.

شیوه نامه اصلاح نظام اداری اجرایی می شودبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)؛ علی یزدانی افزود: در سال 94 سعی خواهد شد علاوه بر رضایتمندی همکاران ستادی و استانی برای ارباب رجوع این وزارتخانه و واحدهای تابعه نیز این رضایت را ایجاد کنیم.

وی گفت: برنامه جامعی را برای افزایش بهره وری عوامل تولید،افزایش رضایتمندی مردم ، توسعه منابع انسانی و مالی به اجرا درآوریم.  

یزدانی درادامه با بیان اینکه کلیه اقلام  و ساختمانهای اضافی وزارتخانه و سازمانهای استانی آن طی سال گذشته مستند سازی شده است، افزود: پس از اجرای کامل ساختارقطعی کلیه اقلام مازاد وزارتخانه همچنین ساختمانهای اضافی از طریق مزایده در چار چوب قانون مربوطه به فروش رسیده که به خزانه دولت واریز می شود.

وی افزود: طی موافقت نامه ای با سازمان مدیریت و برنامه ریزی بخشی از پول حاصل از فروش املاک و اقلام مازاد برای اصلاح ساختار ، تجمیع سازمانهای موازی و بازسازی و نوسازی ساختمانهای موجود که بطور عمده قدیمی می باشند ، مصرف می شود.

همچنین در سال 94  از حیث اصلاح ساختارموضوع بازخریدی پرسنل وزارتخانه را پی گیری می نماییم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان سال گذشته ساختار جدید ستاد وزارتخانه و سازمانهای استانی بطور کامل تصویب شده و در استانها ابلاغ و اجرا شده است.

وی افزود : البته در ستاد وزارتخانه ؛ ساختار جدید وارد فاز اجرایی شده وطی سال گذشته؛شرح وظایف و ماموریتهای وزارتخانه در قالب لایحه ای تدوین و به دولت ارسال شد که در حال طی مراحل نهایی آن است که بصورت تنقیح در قوانین یعنی بصورت استفاده از قوانین موجود و ادغام وظایف جدیدوزارتخانه بزودی ابلاغ می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اصلاح ، نظام ، اداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار