درخشان: احساس کردم استعفایم به نفع تیم است/ مهم موفقیت پرسپولیس است

سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می کنم بدشانسی به خاطر وجود من است و احساس کردم اگر استعفا بدهم به نفع تیم خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حمید درخشان سرمربی مستعفی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین سرخپوشان در جمع خبرنگاران گفت: از نژادفلاح خواهش کردم استعفایم را بپذیرد، فکر می کنم بدشانسی به خاطر وجود من است و احساس کردم اگر استعفا بدهم به نفع تیم خواهد بود.

وی افزود: فردا با نژادفلاح جلسه ای دارم و طی آن از وی می خواهم تا مدت کوتاهی کنار تیم باشم و پس از بازی با النصر به طور قطع از تیم جدا می شوم.

درخشان در مورد گزینه سرمربیگری پرسپولیس گفت: امیدوارم هر کسی می آید به سود تیم باشد. همه می خواهند به تیم کمک کنند ولی یکی می تواند و یکی نمی تواند. من هم می خواستم کمک کنم که نشد.

وی در مورد آمادگی بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: همه آماده اند و قول داده اند با تمام توان بازی کنند، درست است که غیبت برخی بازیکنان تاثیر گذار است ولی پرسپولیس یک تیم است و بازیکنان نشان خواهند داد که می‌توانند در غیاب سایر نفرات هم عملکرد خوبی داشته باشند.

درخشان در پایان گفت: امیدوارم هواداران ما همچون هواداران النصر که در ورزشگاه حاضر شده بودند برای حمایت پرسپولیس به ورزشگاه بیایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: درخشان ، پرسپولیس ، النصر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار