امشب برانکو به تهران می‌آید؟

جلسه مشترک نژاد فلاح با درخشان و مکانی/بازی با النصر آخرین فرصت درخشان

طبق برنامه قرار است جلسه مشترکی بین نژاد فلاح با مکانی و درخشان امروز در دفتر باشگاه برگزار شود.

جلسه مشترک نژاد فلاح با درخشان و مکانی/بازی با النصر آخرین فرصت درخشانبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نژاد فلاح قرار است در یک جلسه مشترک با مکانی و درخشان اختلافات بین این دو نفر را برطرف کند.
 
*پا در میانی بزرگان پرسپولیس برای رفع مشکل مکانی
 
بزرگان تیم فوتبال پرسپولیس از جمله نوری، بنگر و نوروزی برای حل مشکل مکانی قرار است صحبتی با درخشان انجام دهند و رضایت سر‌مربی را برای بخششی سوشا مکانی جلب کنند.
 
*فیلم بازی‌های النصر در اختیار بازیکنان
 
تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان می‌رود. بر این اساس فیلم بازی‌های النصر در اختیار بازیکنان قرار گرفت تا با نقاط ضعف و قوت النصر آشنا شوند.
 
*النصری‌ها فردا وارد تهران می‌شوند
 
تیم فوتبال النصر عربستان برای بازی مقابل پرسپولیس در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا فردا با یک پرواز چارتر وارد تهران می‌شود و چهارشنبه شب بعد از بازی تهران را ترک می‌کند.
 
*دستور برای استقبال ویژه از النصری‌ها
 
مسئولان تیم النصر عربستان در بازی رفت استقبال خوبی از کاروان پرسپولیس کردند. بر این اساس سرخپوشان هم قصد دارند این استقبال را جبران کنند و نژاد فلاح دستور اکید برای استقبال ویژه از عربستانی‌ها را داده است.
 
*حضور نژاد فلاح در تمرین پرسپولیس
 
طبق برنامه قرار است نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس فردا در تمرین پرسپولیس حضور یابد و روز سه شنبه هم به هتل محل اقامت سرخپوشان برود و با  بازیکنان صحبت کند و به آنها روحیه بدهد.
 
*دعوت باشگاه از پیشکسوتان پرسپولیس
 
باشگاه پرسپولیس از پیشکسوتان پرسپولیس دعوت کرده که در تمرینات این تیم شرکت کنند، تا روحیه بازیکنان در ادامه بازی ها افزایش یابد. همچنین باشگاه از هواداران پرسپولیس خواسته تا برای تشویق تیم محبوبشان به ورزشگاه بیابند تا بازیکنان با روحیه مضاعف به مصاف النصر عربستان بروند.
 
*بازی با النصر آخرین فرصت درخشان
 
در حالیکه گفته می‌شود نژاد فلاح قصد برکناری درخشان را ندارد، اما یک منبع آگاه اعلام کرد که بازی با النصر آخرین فرصت درخشان است. اگر پرسپولیس نتواند النصر عربستان را ببرد آن وقت درخشان برکنار می‌شود و مربی دیگری جایگزینش می‌شود. برانکو یکی از گزینه‌های اصلی برای هدایت سرخپوشان است.
 
*پاداش ویژه هدایتی برای سرخپوشان
 
هدایتی طبق روال قبلی پاداش ویژه‌‌ای برای پیروزی سرخپوشان برابر النصر عربستان در نظر گرفته است.

*کریمی جان درخشان را نجات داد!

وضعیت نا به سامان تیم پرسپولیس به گونه‌ای است که خطر برکناری را بعد از بازی با النصر برای سر مربی به همراه دارد.

این طور که به نظر می‌رسد حمایت علی کریمی برای ماندن درخشان در تیم پرسپولیس کار ساز شده است این طور که به نظر می‌رسد حضور کریمی در تمرین دیروز پرسپولیس تا حدودی توانسته این تیم را به آرامش برساند، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس درباره حضور علی کریمی مصدومیت‌ وی را از ناحیه پا عنوان کرده بودند.

طبق شنیده‌ها گفته می‌شود که در جلسه دیروز که نژاد فلاح با درخشان برگزار کرده بود ولی به سر‌‌مربی تیم پرسپولیس فقط تا پایان بازی النصر فرصت داده است چرا که این طور که به نظر می‌رسد مدیران پرسپولیس از وضعیت تیم رضایت چندانی ندارند و تصمیم‌شان را برای کنار گذاشتن حمید درخشان از تیم  گرفته‌اند.

البته نکته قابل توجه این است که این تصمیم بعد از بازی با تیم النصر رخ خواهد داد.

مسائل گوناگونی از جمله نتایج ضعیف تیم و نارضایتی هواداران باعث شده که مدیران پرسپولیس دست به این کار بزنند  البته همان‌طور که شواهد نشان می‌داد نژاد فلاح در بدو ورود‌ش به تیم تمام سعی خود را به کا گرفته تا درخشان را  به عنوان سر‌مربیگری تیم حفظ نماید، اما طبق  شنیده‌ها به نظر می‌رسد که وی به دنبال شوک رساندن به تیم است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا نژاد فلاح بعد از بازی با النصر برای وضعیت سر‌مربی تیم چه تصمیمی خواهد گرفت و با توجه به نتایج ضعیف فرد دیگری را جایگزین درخشان خواهد نمود یا نه؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار