مرد جوان در دادگاه خانواده؛

همسرم خیلی بدجنس است

مرد جوان راهی دادگاه خانواده شد تا از همسر بدجنسش برای همیشه جدا شود.

////////////////محسنی
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش مرد جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم خیلی بدجنس است و از همه بدگویی می‌کند.

مرد جوان ادامه داد:او مرتب به دنبال این است که از همه ایراد بگیرد و بدگویی کند و حتی با بدجنسی کار خود را از پیش ببرد. هرچه سعی می‌کنم که این اخلاق او را تغییر دهم فایده‌ای ندارد. همسرم کار خودش را می‌کند و مرتب با بدجنسی‌اش دیگران را آزار می‌دهد، باور کنید همه از ما دوری می‌کنند و خیلی از آشنایان و بستگانمان با ما قهر کردند.

وی افزود: همه رفت و آمدشان را با ما قطع کرده‌اند و من دیگر نمی‌دانم باید چکار کنم. همسرم اصلا متوجه نیست که دارد با اینکار‌هایش همه را آزار می‌دهد. حتی من را هم اذیت می‌کند. برای همین دیگر خسته شدم و تصمیم به جدایی گرفتم.

بعد از صحبت‌های این مرد قاضی همسر وی را نیز به دادگاه احضار کرد تا صحبت‌های او را هم بشنود و بعد از آن در خصوص این پرونده تصمیم گیری کند. ‎



انتهای پیام/
برچسب ها: دادگاه ، طلاق ، قاضی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گلناز
۱۲:۲۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۴
شوهرمن هم خیلی بدجنس ومتظاهراست .دایم درحال بدگویی درمورد دیگران است .اصلا ازکسی تعریف نمیکنه باهمه حسادت میکنه.به همه تهمت میزنه .خیلی بدجنسه.اونوقت جلوشون طور دیگه رفتار مبکنه .تو جمع همیشه استرس دارم .دایم به فور جروبحث ومتلک گویی به دیگران حرف مفت زدن وایجاد تشنج .ولی چکارکنم به خاطر بچه هام باید بسوزم وبسازم وهی توذهنم به این فکر کنم که خوبیهاشو بشمرم.دیگه بریدم ازش خسته شدم
آخرین اخبار