کنفرانس خبری بسیج دانشجویی ۶ دانشگاه بزرگ کشور

کرمی: دکتر ظریف در مورد ابهامات بیانیه سوئیس به دانشجویان پاسخ دهند

مسئول بسیج دانشگاه علامه طباطبایی گفت: وزیر امور خارجه پاسخ‌های دقیق و ظریفی در خصوص سوال‌های مطروحه پیرامون بیانیه سوئیس به دانشجویان و فضای عمومی کشور ارائه دهد.

کرمی: دکتر ظریف در مورد ابهامات بیانیه سوئیس به دانشجویان پاسخ دهند
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، مرتضی کرمی مسئول بسیج دانشگاه علامه طباطبایی در کنفرانس خبری بسیج دانشجویی که با موضوع سفر اردوغان به ایران و توافقات هسته‌ای لوزان، برگزار شد اظهار داشت: هر برگ برنده‌ای که در مذاکرات اخذ شود، حاصل خون شهداست.  
 
وی ادامه داد: قبل از هر چیز به تیم مذاکره کننده هسته‌ای خسته نباشید می‌گویم و به بیان برخی موارد که در روند انتشار این بیانیه قابل نقد است می‌پردازم.  
 
وی در ادامه با مخاطب قراردادن رئیس سازمان انرژی اتمی اظهار داشت: انتظار ما از رئیس سازمان انرژی هسته‌ای این است که به سوالات ما پاسخ دهد، اگر طرف غربی به تعهدات خود در قبال ایران پایبند نباشد چه مدت زمانی طول خواهد کشید تا برنامه هسته‌ای ایران به روال سابق خود برگردد؟  
 
مسئول بسیج دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به بحث تحریم‌ها تصریح کرد: در بحث تحریم‌ها نیز مقامات ایرانی اعلام می‌کنند تمام تحریم‌ها یکباره لغو خواهد شد، سوالی که اینجا ذهن را به خود مشغول می‌کند این است که آیا زیرساخت تحریم‌ها نیز لغو خواهد شد؟ دو موضوع مطرح شده در بالا از موضوعاتی است که خیلی دقیق و صریح باید مورد بحث قرار گرفته شود.  
 
کرمی ادامه داد: امیدواریم اتفاقات سال ۸۲ در موضوع هسته‌ای دوباره تکرار نشود، زیرا اگر قرار باشد در طی این ۱۰ سال انرژی هسته‌ای ما صنعتی نشود، تدوین‌های صورت گرفته در روند مذاکرات چندان راهگشا نخواهد بود.  
 
وی با اشاره به سخنان ظریف در برنامه نگاه یک اضافه کرد: وی در این برنامه عنوان کرد کشور ما در حال حاضر نیاز به غنی سازی ندارد و این موضوع موضوع مبهمی است که چرا ما نیاز به غنی سازی نداریم.  
 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: وزیر امور خارجه پاسخ‌های دقیق و ظریفی در خصوص سوال‌های مطروحه به دانشجویان و فضای عمومی کشور ارائه دهد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مسئول ، بسیج ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار