در نامه 3 اتحادیه دانشگاه آزاد به دکتر روحانی مطرح شد

دولت یازدهم قفل پرونده هسته‌ای‎ را با کلید تدبیر باز کرد

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور نامه‌ای خطاب به دکتر روحانی از تلاش‌های بی‎دریغ تیم مذاکره کننده کشورمان بدلیل کسب این موفقیت تاریخی تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، سه اتحادیه بزرگ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای به رییس جمهور با تقدیر از تلاش‌های تیم مذاکره کننده کشورمان برای دستیابی به تفاهم هسته‌ای سوییس آمادگی خود را جهت همراهی دولت در همه زمینه‌ها اعلام کردند.

 متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم محبوب و مردمی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی مزین به نام «دولت، ملت؛ همدلی، همزبانی» شده است فرزندان انقلابی ایران اسلامی در بهار آن موفق به کسب موفقیتی تاریخی در عرصه دیپلماسی بین المللی شدند و توانستند پس از یک دهه قفل پرونده هسته‌ای ایران را که در مجامع بین‎المللی همواره مطرح بود را با چندین دور مذاکرات سخت و فشرده با قدرت‌های جهانی با کلید تدبیر و امید باز کنند و راه حل‌هایی برای برنامه هسته‌ای ایران ترسیم کنند که در آن حق غنی سازی جمهوری اسلامی ایران از سوی قدرت‌های جهانی به رسمیت شناخته شود و هیچیک از تاسیسات هسته ای ایران نیز تعطیل یا پلمپ نشوند.

دیگر دستاورد این تفاهم هسته‌ای توافق برای لغو شش قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل براساس فصل7 منشور ملل متحد است که ایران تنها کشوری است که تاکنون بدون جنگ و با دیپلماسی از فصل 7 منشور ملل متحد خارج می شود.

دستاورد دیگر این تفاهم هسته‌ای ایجاد اختلاف عمیق میان آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین اثبات قدرت سیاسی ایران به تمام دنیا بود که نمایندگان قدرت های جهانی هشت روز به صورت بی وقفه و با احترام با ایران مذاکره کردند.

مردم ایران پس از یک دهه، به همّت مذاکره کنندگان دولت تدبیر و امید روزنه‌ای از امید یافته‌اند تا شاید بار دیگر دوران درخشان اقتصادی کشور آغاز شود و مردم یک زندگی همراه با آرامش و آسایش را تجربه کنند.مردمی که همیشه لایق بهترین ها هستند.

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از تلاش‌های بی‎دریغ تیم مذاکره کننده کشورمان بدلیل کسب این موفقیت تاریخی تقدیر و تشکر می‌کنند و آروزی توفیقات روز افزون برای ایشان از حضرت حق خواستار هستیم و همین جا اعلام می کنیم که دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و بزرگترین دستاورد علمی انقلاب اسلامی آمادگی دارند تا دولت محترم را در همه امور کشور اعم از علمی، پژوهشی و اجرایی یاری رسانند.

ما این پیروزی را به مردم و رهبر معظم انقلاب که با تدبیر و حمایت‌های خویش از دولت تدبیروامید باعث دلگرمی تیم مذاکره کننده شدند تبریک می‎گوییم و عمل به شعار امسال را راهگشای بسیاری از مشکلات امروز کشور می دانیم. امید است با هم دلی و همزبانی دولت و ملّت شاهد پیروزی های پی در پی در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی و فرهنگی در کشور عزیزمان باشیم.


اتحادیه های تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

سازمان اسلامی دانشجویان ایران (سادا)

مجمع تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار