در کنفرانس خبری بسیج دانشجویی 6 دانشگاه بزرگ کشور مطرح شد

انصاری: به تیم مذاکره کننده خداقوت می‌گوییم/نگرانیم که در دام توافق دو مرحله‌ای افتاده باشیم

مسئول بسیج دانشگاه صنعتی شریف گفت: موضع بسیج دانشجویی حمایت همه جانبه از تیم مذاکره کننده کشورمان است و ما به این تیم خدا قوت می‌گوییم که تعطیلات خود را صرف مذاکرات طاقت فرسا کردند.

انصاری: به تیم مذاکره کننده خداقوت می‌گوییم/نگرانیم که در دام توافق دو مرحله‌ای افتاده باشیمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، مهدی انصاری مسئول بسیج دانشگاه صنعتی شریف در کنفرانس خبری بسیج دانشجویی با محوریت توافقات هسته‌ای لوزان اظهار داشت: موضع بسیج دانشجویی حمایت همه جانبه از تیم مذاکره کننده کشورمان است و ما به این تیم خدا قوت می‌گوییم که تعطیلات خود را صرف مذاکرات طاقت فرسا کردند.

مسئول بسیج دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به نگرانی دانشجویان در خصوص بیانیه صادر شده تصریح کرد: اختلاف میان صحبت‌های افراد حاضر در مذاکرات و متن منتشر شده نگرانی دانشجویان را دامن می‌زند وقتی طرف آمریکایی ساعتی پس از مذاکرات متنی را ارائه می‌دهد و ادعا می‌کند که متن "فکت شیت" نیست و اختلاف‌های زیادی با آن چه موگرینی و ظریف خواندند دارد و اختلاف بیشتر مربوط به تعهدات طرف آمریکایی است تا تعهدات طرف ایرانی جای نگرانی دارد!

وی ادامه داد: ما نگرانیم که در دام توافق دو مرحله‌ای افتاده باشیم و جزییات و جدول زمان‌بندی بخواهد به وقت دیگری موکول شود.

انصاری با بیان این که مهمترین برداشت ما از این اختلاف متن‌ها آن است که اعتماد به کشور آمریکا کار سخت است گفت: 9 روز مذاکره صورت می‌پذیرد و پس از آن طرف آمریکایی چیز دیگری اعلام می‌کند که البته رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان اعلام می‌کند آن متن دروغ است.

مسئول بسیج دانشگاه صنعتی شریف تاکید کرد: ما به عنوان تشکل‌های دانشجویی هرگز اجازه نخواهیم داد دولت محترم زیر بار این توافق برود ضمن آنکه اعلام می‌کنیم این توافق نه تنها مانع حفظ امنیت رژیم صهیونیستی نخواهد شد بلکه باعث امنیت امت اسلام و مسلمانان منطقه نیز خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مهمترین محور کنفرانس امروز اثبات خباثت طرف آمریکایی است چون به اعتقاد ما، عربستان و اقدام اخیر او در حمله به کشور یمن ثابت کرد عربستان نوکر آمریکا و اردوغان و بازیچه دست این کشور است در واقع ما در اینجا جمع شدیم تا بنا به فرموده معمار کبیر انقلاب هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا بزنیم. 


انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، تشکل ، انصاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار