مراسم اختتامیه راهیان نور دریایی در منطقه دوم نیروی دریایی

مراسم اختتامیه راهیان نور دریایی در سالن همایش های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ در این مراسم که باحضور سردار سرتیپ دوم پاسدار "علی رزمجو" فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه، و راویان و دست اندرکاران راهیان نور دریایی "خلیج فارس" برگزار شد، "سردار رزمجو " با تبریک آ غاز سال 94 و تقدیر و تشکر از همه عوامل دست اندرکاران راهیان نور بیان داشت: سال 93 سال پر فراز و نشیبی از لحاظ سیاسی در سطح جهان بود و در این سال شاهد اوج جنایات داعش و خلق حوادث تلخ و اسفناکی توسط این گروه جنایتکار بودیم، که امیدواریم جهان در سال جدید رو به ثبات و امنیت رفته و دیگر شاهد این فجایع نباشیم.



جمهوری اسلامی ایران با هدایت رهبری در اوج اقتدار است

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به وضعیت سیاسی جمهوری اسلامی ایران افزود: جمهوری اسلامی ایران با رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، هم اکنون در اوج اقتدار و قدرت می باشد و به کشوری تاثیر گزار در سطح بین الملل تبدیل شده است.

سردار رزمجو با مهم خواندن "راهیان نور" به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی در سطح کشور گفت: فرهنگ پاسداری و دفاع مقدس، فرهنگی ارزشمند و بسیار تاثیر گزار می‌باشد و راهیان نور، راهی موثر و مهم جهت انتقال این فرهنگ به نسل های جدید است.


راهیان نور، اقتدار آفرین و عزت بخش است

وی تاکید کرد: راهیان نور، اقتدار آفرین و عزت بخش است و راهیان نور دریایی یاد و خاطره عملیات دریایی و شهدای والامقام دریایی را بر پهنه نیلگون "خلیج فارس" به نسل‌های آینده انتقال می‌دهد.

سردار رزمجو در پایان با تقدیر از دست اندرکاران راهیان نور دریایی در سال 94 خاطرنشان کرد: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در سال‌های بعد نیز با استفاده از تجربیات کسب شده توانمندتر از پیش در راه حفظ انتقال فرهنگ دفاع مقدس گام خواهد برداشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار