سنندج؛

لنگرگاه ما ولایت است

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: لنگرگاه ما ولایت است.

لنگرگاه ما ولایت است به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، امیر سرتیب دوم کیومرث شرفی در آیین گرامیداشت شهید علی صیاد شیرازی در سنندج گفت: نام شهید صیاد شیرازی با حماسه و فداکاری های مردم عزیز آمیخته است.

وی با اشاره به اینکه این شهید را الگوی حماسه خود می دانیم، افزود: فرماندهی وی با آنچه در مدارس کلاسیک آموخته شده است، فرق داشت.

امیر شرفی شهید صیاد شیرازی را الگوی اخلاقی و عملی نظامیان دانست و گفت: اخلاص، وفاداری و ولایت مداری این شهید از خصوصیات برجسته وی بود.

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان گفت: صدام و منافقین کینه زیادی از صیاد شیرازی داشتند و شهادت وی نیز با همکاری صدام و منافقین رخ داد.

امیر شرفی با اشاره به اینکه ولایت مداری این شهید حرف اول را می زد به یکی از گفته های صیاد شیرازی اشاره کرد و ادامه داد: آروزی شهید صیاد شیرازی این بود که در رکاب رهبر معظم انقلاب به شهادت برسد.

وی گفت: این شهید همیشه در خدمت اسلام بود، نماز ایشان را حضرت آقا خواندند و بر تابوت وی بوسه زدند که این افتخار بزرگی است.

فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان گفت: شهید صیاد شیرازی نماد همکاری ارتش و سپاه بود و توانست کمر دشمن را با این ترکیب مقدس بشکند.

در این آیین که در حسینیه لشکر 28 برگزار شد، نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار کردستان، فرماندار سنندج و برخی مسوولین نظامی و استانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.