جانشین فرمانده سپاه سقزخبرداد؛

جشن میلاد کوثر در سقز برگزار می‌شود

جانشین فرمانده سپاه سقز از برگزاری جشن میلاد کوثر در روز 23 فروردین ماه جاری درشهرستان سقز خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، حق‌رضا نادرپناه در جلسه هماهنگی این جشن و با تبریک روز زن و سالروز میلاد دخت گرامی رسول بزرگوار اسلام،  گفت: تمام تلاش ما این است راه و روش آن حضرت در سطح جامعه به ویژه در بین بانوان گسترش یابد.

وی افزود: دیدار با مادران و همسران شهدا، ارائه خدمات و مشاوره بسیج خواهران و بسیج طلاب در محل برگزاری نماز جمعه، برپایی ایستگاه سلامت، برپایی ایستگاه صلواتی در محل برگزاری نماز جمعه، برگزاری مسابقات ورزشی با همکاری بسیج ورزشکاران و اداره ورزش و جوانان شهرستان، راهپیمایی و پیاده‌روی خواهران ورزشکار، برگزاری محفل ادبی برای دانشجویان در دانشگاه آزاد و عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه‌های شاخص در هفته زن در شهرستان سقز خواهد بود.

نادپناه با بیان اینکه، 2 هزار بانوی سقزی در مراسم جشن میلاد کوثر حضور خواهند داشت،بیان کرد: در جشن میلاد کوثر علاوه بر 30 هدیه که به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد، به 18 نفر از بانوانی که نامشان زهرا و فاطمه است، هدایایی نیز داده می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه سقز در ادامه با بیان اینکه امروز کشور ما از هر سو مورد هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارد، گفت: برگزاری اینگونه مناسبت‌ها می‌تواند در راستای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان موثر باشد.

وی در ادامه با تقدیر از تمام اداراتی که برای برگزاری این جشن اعلام آمادگی کرده اند، بر حضور گسترده اقشار بانوان سقزی در این جشن بزرگ تاکید کرد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.