رشت؛

راهپیمایی کارگران به مناسبت روز جهانی کار وکارگر در رشت

جمعی از کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان صبح امروز به مناسبت 11 اردیبهشت ماه روزجهانی کار و كارگر با راهپیمایی در رشت بهبود معیشت شان را خواستار شدند.

راهپیمایی کارگران به مناسبت روز جهانی کار وکارگر در رشتبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت در ابتدای این راهپیمایی یکی از راهپیمایان به نمایندگی از کارگران شرکت کننده  با قرائت بیانات اخیر مقام معظم رهبري در دیدار با کارگران کشور گفت: همانگونه که معظم له به مسوولان کشور تاکید کرده اند رسیدگی به کارگر نقش مهمی در رونق تولید داخلی دارد .

 در ادامه شرکت کنندگان به سردادن شعارهای، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده ،کارگر ، کشاورز اسلام حامی توست،کارگر ، سلامت ، تامین اجتماعی،معیشت ، منزلت حق مسلم ماست خواستار توجه بیشتر مسوولان به وضعیت معیشتی کارگران شدند.

 در راهپیمایی روز جهانی کار و کارگر در رشت کارگران پلاکاردهایی با مضمون کارگری افتخار است ،حیات یک ملت مرهون کار و کارگری است و هرکسی کارمفیدی در کشور انجام دهد کارگر است، در دست داشتند.

گفتني است کارگران در پایان راهپیمایی روزجهانی کار و کارگر در رشت برای شرکت در  نمازجمعه به مصلای بزرگ امام خمینی این شهر رفتند.

انتهاي پيام/د 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.