امام جمعه ی موقت رشت؛

بهره گیری معلمان از سیره حضرت علی (ع) ،زمینه ساز پرورش کارآمد خواهد بود

امام جمعه ی موقت رشت امروز در خطبه های نمازجمعه ی این شهر با گرامیداشت هفته معلم گفت: نقش معلمان در تعلیم و تربیت نسلی متعهد،متخصص و دلسوز نقشی مهم و خطیر است.

بهره گیری معلمان از سیره حضرت علی (ع) ،زمینه ساز پرورش کارآمد خواهد بودبه گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده با تبریک سالروز میلاد حضرت علی(ع) شیوه ی درست تربیت را در گرو پيروي از آموزه های اصیل اسلامی و سیره ی امامان معصوم علیهم السلام  دانست و گفت: حقیقت طلبی ، عدالت محوری ، خداباوری و انسان دوستی از فضایل حضرت علی علیه السلام است که معلمان باید برای تربیت دانش آموزان متعهد و متدین از آن پيروي  کنند.

 امام جمعه ی موقت رشت همچنین با تسلیت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به خدمات علمی و فرهنگی این شاگرد راستین امام راحل اشاره کرد و افزود: جامعیت ،عمومیت و عمق محتوا از ویژگی های آثار علمی استاد شهید مطهری است .

 حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده در بخش دیگری از سخنانش روزجهانی کار و کارگر را گرامی داشت و با اشاره به نقش اثرگذار کارگران در گرداندن چرخ اقتصاد و تولید گفت: کارگران سرمایه ارزشمندی هستند که با رفع مشکلات آنها چرخ اقتصاد کشور تندتر می چرخد.

 وی همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته ی عقیدتی - سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،بصیرت ،ولایتمداری و بینش سیاسی مجموعه سپاه را در دفاع از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی مرهون تلاش های کارکنان و مسوولان عقیدتی – سیاسی دانست.

 امام جمعه ی موقت رشت در ادامه با اشاره به تلاش مستمر تیم مذاکره کننده هسته ای ایران برای تهیه و تدوین توافقنامه هسته ای گفت: مذاکره کنندگان در روند مذاکرات باید منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لغو همه ی تحریم ها و توافق یک مرحله ای را فصل الخطاب قرار دهند تا از حقوق هسته ای ملت محافظت شود.

 حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده در بخش پایانی سخنانش با محکوم کردن حملات وحشیانه ی رژیم آل سعود به یمن گفت: 36روز پس از آغاز این حملات ناجوانمردانه ،امروز خون شهدای یمن همانند شهدای غزه به ثمر نشسته و تزلزل و استیصال را در پیکره ی حاکمیت آل سعود نمایان شده است .


انتهاي پيام/د 
برچسب ها: نماز جمعه ، رشت ، خطبه ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.