اصفهان؛

شهید صیاد الگوی کاملی از آموزه ها در مسیر ولایت است

معاون نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:شهید صیاد الگوی کاملی از آموزه ها در مسیر ولایت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، امیر سرتیپ حسن سیفی، دیشب در مراسم سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی در مسجد صفاری کاشان، گفت:صیاد شیرازی زندگی کردن، حیات و ممات نظامی ها را به ما آموخت که چطور در راه دفاع از دین، مردم، آرمان های انقلاب و اسلام سر خود را به عنوان یک سرباز هدیه کنند.

وی با تاکید بر لزوم شناسایی شخصیت شهید صیاد شیرازی از ابعاد مختلف افزود: شهید صیاد مجموعه ای از عبرت و آموزه برای الگو پذیری و رسیدن به الگوی کامل است.

به گفته وی، نگاه، خنده، گریه، فکر و اندیشه، خانه داری و فرماندهی آموزه های متعددی از شهید صیاد است.

همرزم شهید صیاد شیرازی افزود: گریه صیاد در شب، روزها و قرآن خواندنش را صفت وی، اطاعت کردنش مرام سربازی و علم و دانش تجربه و آموزه های این امیر دلاور بود.

امیر سرتیپ سیفی، تصریح کرد:بهترین کلام در وصف شهید صیاد جمله آیت الله بها الدینی است که چنین گفته است:"آسمانیان بهتر از زمینیان صیاد را می شناسند او نزد ملائکه از نیروهای موجود در ایران شناخته است ملائکه بهتر او را می شناسند."

وی، با تاکید بر اینکه ارتش انسان، صداقت، ایمان، غیرت، امنیت و دین تولید می کند تا هر کسی به اسلام توهین کند جانش را برای حفظ دین بدهد افزود:شهید صیاد ارتش ایران را بعد از انقلاب الهی کرد.

به گفته وی، دشمن زودتر افراد ارزشی و موثر نظام را شناسایی می کند و هر کسی که برای حفظ انقلاب ایران قدمی یا قلمی بردارد برای حذفش اقدام می کند.
معاون نیروی انسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش ارتش در حفظ نظام را تاکید کرد و گفت:پیام صیاد شیرازی به همه ما پیام حضرت زهرا(س) یعنی برگت به خدا و رسو ل است.

امیر سرتیپ سیفی، شهدا را مقرب و شفیعان در درگاه خدا دانست و افزود: مقبره شهدا حالجت می دهد و محل استجابت دعا است.

وی در پایان تعداد 20 هزار شهید ترور شده در ایران را خاطرنشان کرد و گفت: 230 شهید از این تعداد از نیروهای ارتش هستند.

به گفته وی،219 هزار نفر تعداد شهدای ایران از سال 1332 شمسی تاکنون استکه 3100 نفر از این تعداد شهدای مبارزه با طاغوت هستند.

امیر سرتیپ سیفی در پایان اظهارداشت:یک هشتم شهدای ایران از زنان، یک پنجم آن از روحانیون و یک دهم کل شهدا به واسطه ترور به شهادت رسیده اند.
مراسم سالگرد شهادت امیر سرافراز سپاه اسلام سپهبد شهید علی صیاد شیرازی به همت مجمع رزمندگان روح الله و همکاری شهرداری کاشان دیشب همراه با نماز جماعت مغرب و عشا و حضور مردم مذهبی و شهید پرور کاشانی در مسجد صفاری این شهرستان برگزار شد.  

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.