اردبیل؛

پل معلق مشگین شهر بی نظیرترین پل دنیا

مجید خدابخش استاندار اردبیل گفت: پل معلق مشگین شهربه طول 653 و ارتفاع 70 متر از بی نظیرترین پل‌های معلق کشور و حتی جهان به شمار می آید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ پل معلق مشگین شهر در یک منطقه بکر و زیبایی قرار گرفته است که علاوه بر وجود درختانی بی نظیر رودخانه ای منحصر بفرد نیز در کنار این پل قرار گرفته است که زیبایی خاصی به این پل داده است.

بنا بر این گزارش، بزرگترین پل معلق مشگین شهر که در خاورمیانه بی نظیر است سال هاست که به حالت معلق مانده بود اما با پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی این پروژه توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی در حال راه اندازی است.

پل معلق مشگین شهر که بر روی رودخانه خیاوچای احداث می شود و قرار است در کنار آن یک کمپ تیم ملی نیز با سرمایه گذاری 300 میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی راه اندازی شود.

پل معلق مشگین‌شهر کلید توسعه گردشگری منطقه است

استاندار اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت و قابلیت بالای پل معلق مشگین شهر این پروژه می‌تواند کلید توسعه گردشگری در منطقه باشد.

مجید خدابخش در بازدید از روند اجرایی پروژه پل معلق مشگین‌شهر افزود: با توجه به ظرفیت و قابلیت بالای پل معلق مشگین‌شهر این پروژه می‌تواند کلید توسعه گردشگری در منطقه باشد.

وی با بیان اینکه این پروژه عظیم قابلیت تبدیل به یک پروژه ملی و فراملی را دارد، گفت: باید تلاش و جدیت بر تسریع در تکمیل این پروژه و استفاده گردشگران مختلف داخلی و خارجی با توجه به ظرفیت آن پروژه عظیم باشد تا توانیم از این طریق برای منطقه درآمدزایی مناسب ایجاد کنیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.